Big voorhoofd!

Ik heb echt een heeeel groot voorhoofd, maar door mijn krulachtige haar kan ik geen pony nemen, weet iemand iets leuks te doen?

same problem.

Je kan ook een pony met krullend haar hoor.
Waarschijnlijk alleen niet de pony die jij wil :slightly_smiling_face:

heilige stijltang? of golven… of met speldje vastmaken… of… gewoon. have some fun with your hair?

Je kan beter niet je haar stijl maken, daar lijkt je hoofd smaller door.

haha, ja maar de bovenste laag krult juist best heel erg (bij de meeste juist niet haha.) daarom kan ik geen pony…

Een schuine scheiding, niet een rechte of alles naar achteren. Dan heb je ook een beetje het idee van een lok.

ik heb het ook wel een beetje, maar je maakt het zelf waarschijnlijk erger dan het is en echt, het valt mensen heus niet zo op en al is het zo, vinden ze je dan niet meteen lelijk ofzo :grinning:

euhm
stijl je pony?

toch echt een pony =)

Ik heb toch echt een pony gehad. :wink:
en ik heb ook krullend haar.

@Akusesu; mag ik een foto zien?:blush:

en stijle pony met krullen eromheen vind ik niet zo mooi hoor.

@Angellove&Akusesu;
mag ik foto zien?:blush:

up

nee ik bedoel ik heb zelf geen pony, maar een pony voor jou is een prima oplossing =) (maar je hoofd zal wel meevallen volgens mij =P)

haha okee, maar het krult heel erg op dus dat is niet zo mooi.
maar haha, het is ook niet erg ofzo, maar als ik het vast heb of naar achter word het superlang mijn hoofd haha…

Foto zou handig zijn

haha, zodat iedereen mijn immense schoonheidsfout kan zien met nadruk? liever niet. (A)

ik zou een schuine pony doen denk ik

scheiding aan de zijkant zodat je voorhoofd voor een deel word bedekt door je haar?