Big troubles.

Ik heb dus tegen een “vriendin” gelogen dat ik niet meer maagd was omdat ze me uitschold enzo, en nu weet iedereen dat ik nietmeer maagd ben, en vinden ze me hoer, maar ik ben dus wel gewoon maagd. En nu moet ik het gaan opbiechten, maar hoe??

Euhm. Gewoon eerlijk zeggen lijkt me. En je excuses aanbieden?

Ik werd uitgescholden voor vanalles en nogwat door dr, nu is het me vriendin nietmeer en ik heb echt spijt dat ik gelogen heb daarover. Zulke mensen zijn gewoon geen echte vriendinnen, en ik denk dat ik het gewoon tegen een meisje ga zeggen uit mn klas die aardig populair is, en dan weet iedereen het direct.

echte vrienden zijn niet zo. vooral dat ze het doorlullen, dump haaarr en zoek iemand anders? der zal vast wel meer meiden zijn die geen maagd zijn. je kan ook opbiechten en als ze je niet gelooft heeft ze pech

Oke laat die zogenaamde vriendin gewoon. Oke je hebt gelogen maar stel dat het wel waar was dan, reageert ze wel erg bitcherig. Laat haar gewoon nu weet je weer wie je echte vrienden zijn. En nu leer je ook weer van je fouten gewoon voortaan de waarheid spreken. (:

1 waarom lieg je over je virginity?
2 waarom noemt je ‘vriendin’ je een hoer als je geen maagd meer bent?
dan hebben we toch veeeeeeeeel hoeren op deze wereld zeg…
3 k heb helaas geen advies voor je want zo’n vriendinnen verdien je gewoon niet…

Lekker laten lullen, wat boeit jou t dat ze je een hoer vinden, je weet zelf dat het niet zo is toch (:

hahaha

Brod jij bent echt lullig hier ga je toch niet om lopen lachen das hartikke lullig stel jij was het geweest dan zou je het toch ook niet leuk vinden als iemand je uit zit te lachen… heb je dan geen respect voor mensen die wat probleempjes hebben…

mijn advies… ga naar haar toe en zorg ervoor dat je bij haar thuis bent of bij jou thuis en zeg de waarheid en vertel ook waarom je hebt gelogen… en vraag waarom ze dat soort rare dingen zegt… en dat het niet normaal is en zeg er wel bij dat echte vriendinnen dat niet doen… dat heb ik ook gedaan bij een andere vriendin en is ze wel boos weg gelopen maar nu gaan we gwn weer zwemmen en afspreken en shoppen en dat soort dingen… dus als je het goed bespreekt… en er echt goed over hebt na gedacht dan kun je pas naar haar toe stappen… ik wens je echt heel veel susces en ik hoop dat het weer goed komt… ik heb hier echt veel respect voor hoor

Misschien vindt ze het nogal lachwekkend om te liegen over je maagdelijkheid & daarna in ’ big troubles ’ te zitten.
Het is haar eigen schuld, ze moest maar niet liegen …?

sorry maar ik vind het je eigen schuld, want waarom zou je daar over liegen?
OT: gewoon de waarheid vertellen

Als ik eerlijk mag zijn… waarom zou je nu willen zeggen dat het niet waar is? Ik snap best het kut is als anderen vervelend gaat doen, maar het wordt er echt niet minder op op het moment dat je nu gaat zeggen; oke… grapje?!

Ik weet btw hoe je je voelt… mij is een paar jaar geleden hetzelfde overkomen. Alleen was ik geen maagd meer. Als anderen daarover willen zeiken vind ik dat een gebrek van ze en moeten ze maar eens opgroeien.

En die vriendin; wat een trut…

Hahaha. Jouw reactie laat me echt lachen.
Normaal heb je altijd serieuze adviezen, dus deze reactie zegt genoeg over dit topic haha.

Hmm, ik denk dat als je hebt gezegd, “ik ben al ontmaagd hooor” en iedereen je een hoer noemt, en dan ineens zegt “ik ben nog maagd” dat mensen alleen maar harder om je gaan lachen eerlijk gezegd. ik geef je 1 tip : nooit liegen om erbij te horen ! =)

Waarom zou je sowieso liegen over je maagdelijkheid?

Nouja, ik denk dat er nu niets maar aan te doen is.
En waarom zouden ze je uitschelden voor hoer? Er zijn heus wel meerdere mensen in de wereld die ontmaagd zijn.
Wat ik dus wil zeggen; Trek je er niets van aan, je weet zelf wel beter (:

Nee heus, dat zou mij niet overkomen. Waarom zou je in hemelsnaam liegen over je maagdelijkheid? Makes no sense and is only funny.

Omg, ook al was je geen maagd. Dat maakt je nog geen hoer.
+ Waarom loog je. Your own fault.

Hahahaha precies xD

Hoezo ga je over je maagdelijkheid liegen? Vond je dat stoer ofzo? :’)