Big time rush

Big time rush is een boyband uit Amerika, populair/bekend in heel veel landen, in NL nog niet echt bekend. Dus daarom ff deze forum. Maar wat vinden jullie van BTR? Zet maar ff een reactie, i<3hun vooral james:$ xD
XxX<3lenie<3 (ikbennetnieuwhier dus ik snap nog niet hou ik foto’s hier krijg xD

nou ze zijn niet lelijk… maar ik hou niet van zulke muziek…beetje kinderachtig

ik ken ze alleen van hun programma op nickelodeon (oké best triest :stuck_out_tongue:). Maar ze zijn idd niet lelijk!

ze zyn wel ok, en ook wel mooi. Maar het enige goeie liedje vind ik big time zelf , derest is niet mijn stijl.

ze zijn wel knap.
en dat liedje met jordin sparks vind ik wel leuk! de rest van de liedjes ken ik niet :blush:

ze zijn wel ok,maar mijn broertje kijkt dat altijd… en daar word ik gek van -,-

Ik vind het echt achterlijk.

Het programma dan, die band interesseert me dan meteen al niet meer.

Ik vind hun muziek niets. Maar het programma zelf vind ik wel leuk.

Ik luister echt nooit naar hun muziek, maar ik vind dat programma bij TeenNick wel leuk :'D

Ze zijn knap maar ik ken ze ook alleen van het programma, maar dat liedje met Jordin Sparks ga ik wel even luisteren.

Niet mijn muzieksmaak, laten we het daar maar op houden

In het Engels is het inderdaad best wel grappig. :’)
Ik had echt een rothekel aan de nagesynchroniseerde versie, maar de Engelse kijk ik wel best vaak. Maar de muziek vind ik echt niks.

Ik vind dat programma ZOOOOO verschrikkelijk. :'D

Haha ik vind dat programma echt geweldig! :’)

Ik vind het zo stom dat ze én moeten acteren én een bandje moeten zijn.

Ik kom er nu pas achter dat het een echte band is. Ik dacht alleen in die serie :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kijk het programma soms op teennick, heb een hekel aan dat nederlandse…

@iedereen okee thnx voor reactie’s<3 Ik vind hun muziek zelf wel okee:$ En 2e seizoen is veel leuker dan 1e xD

Ik ook! Ik vind het programma best leuk.