Big Time Rush

Aangezien ik net iets ging posten in een andere topic kreeg ik dit:

Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

dus van een nieuwe!

hahahaahaha

oke zijn er nog meerdere fans hier, of ben ik de enige?

nou.

ik vind het een beetje kinderachtig. dus nee.

Oke dat kan, maar vind je de show dan kinderachtig of de band zelf? :stuck_out_tongue:

Ik vind de muziek slecht, vooral van het gezang van James huiver ik. De serie vind ik dan weer wel leuk en heb dan ook alles gekeken:P

Both.

oke dat kan.
Iedereen zo zijn meningen. :slightly_smiling_face:

Same here.

Ik vind big time rush verschrikkelijk. Sorry not sorry.

Ik begrijp persoonlijk wel waarom er al 120 dagen niet meer was gereageerd :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik vind ze vrij irritant.

Ik vind hun muziek leuk en ik vind ze knap maar ben totaal geen fan :’)

nouja dat is in iedergeval iets positiefs haha

IK BEN EEN FAN!! IK BEDOEL EEN RUSHER!!

OMG YES YES YES =D

Ik vind Big Time Rush wel super! Persoonlijk meer van de muziek dan de serie, maar de serie kijk ik ook wel af en toe :slightly_smiling_face:

Mijn zusje is heel erg fan haha, ik vind sommige nummers best catchy en vrolijk maar ik vind de show echt vreselijk. Overigens begrijp ik niet waarom mensen haat-reacties plaatsen in dit topic, het is een fan topic, toch geen haat of discussie topic?

Er staat niet als topictitel dat het een fantopic is, en daarom mag je je mening hier geven. Verder zijn het niet echt haat reacties, maar gewoon meningen van bepaalde leden, waarin verder niks lullig oid wordt verteld. Het is een topic over Big time rush, en dus mag iedereen zijn mening er over hebben :wink:

vind de serie wel leuk,en de jongens zijn best knap. muziek vind ik wat minder.

Ik vond eerst altijd Logan en James de knapste, maar ik ben nooit fan geweest. Ik vind btw alleen de serie leuk, de band zelf niet.