Big Time Rush

Ja. Een nieuw Big Time Rush topic, die andere was oud en een stomme beginpost.

Het eerste volledige album van Big Time Rush, “B.T.R.” wordt via Sony/Columbia uitgebracht op 11 oktober 2010 in de Verenigde Staten.
De cd zal onder andere de volledige versies bevatten van de nummers Stuck, This is Our Someday en Count on You. Op dezelfde dag zal de eerste dvd van de show uitgebracht worden.
Op 30 november is hun tweede album (EP) “Holiday Bundle” in de Verenigde Staten uitgekomen. De twee songs van het album zijn “Beautiful Christmas” en “All I Want For Christmas”.
Deze twee songs komen op 4 december in de Verenigde Staten op tv in de aflevering “Big Time Christmas”.
Het nummer Famous is te downloaden via iTunes sinds 29 juni, en inmiddels zijn de officiële muziekvideo’s van Famous, Any kind of guy en Halfway There uit. Op 30 november zijn de nummers “Beautiful Christmas” en “All I Want For Christmas” op iTunes verschenen.

ZO. Dus.

En ik heb gelijk een BTR liedje in mijn hoofd.

Ik vind ze wel oké. Mijn zusje heeft altijd BTR aanstaan op de televisie, dus werd er eerst mee doodgegooid maar nu vind ik ze wel leuk. :")

Beginpost bestaat merendeels alleen uit Carlos… :’)

Hihihih. Ja. Sorry haha.

Ik erger me er trouwens aan dat echt super veel mensen zeuren dat het voor ‘kleine kinderen’ is :’) Slaat nergens op.
En anders ben ik een klein kind van 18 :'D hihi

Deze is niet oud en nog steeds actief :wink:

http://forum.girlscene.nl…sh/list_messages/234524/0

Dat maakt dit topic dubbel en dus onnodig. Volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

Andere is idd nog actief. Slotje op deze dus