big issue

-

Mhhh… ik ken het wel een beetje.
Ik wete niet wat je dara ana kan doen.
Maarr… geniet er van wat je nu allemaal nog hebt, dat nu alles goed gaat. Dat je eigenlijk niet echt problemen heb (met vriendinnen, geld).
En probeer opmerkingen van je moeder, gewoon te negeren. En denk bij jezelf dat je het goed voor elkaar heb tot nu toe…
Zelf is mijn moeder ook best perfectionistisch, alleen heb ik dara gelukkig geen last van…

Hier moest ik om lachen:

ik ben redelijk populair bij de jongens[b] (zoen regelmatig met iemand)[/b]

-

Volgens mij zit je er gewoon mee dat je ma zo perfectionistisch is en dat je geen lover hebt. Nou als je dat een beetje probeert te veranderen wordt je wel weer happy. (aan die andere dingen kan het dus niet liggen, want dat is zowat perfect)

[i]jaaa ik snap wat je bedoelt, ik ben namelijk ook zo ongelofelijk lekker…Serieus… Ik zoen wel elke dag met jongens en ik word er zo ongelukkig van !

tssss.
act your age. Ik dacht dat je 13 was ofzo.[/i]

Als je met zoveel jongens kunt zoenen, waarom heb je dan geen vriendje? En waarom ben je dan daar ook nog ongelukkig over?
Sorry ik vat hem niet.

Wat zul jij het zwaar hebben.

Geen vriendje hebben is denk ik je grootste probleem. Als je heel regelmatig met jongens zoent, lijk je me best makkelijk te krijgen. Zoenen is iets super moois als je het alleen doet met iemand van wie je echt houdt. Dus mijn tip; zoen niet zomaar met Jan en alleman. En verder komt de juiste jongen vanzelf op je pad. Misschien andere eisen stellen, meer op leuke jongens afstappen en niet (!) meteen met ze zoenen, maar op een andere manier contact zoeken (praten, beetje flirten, maar niet meteen boven op hem storten; heb veel zelfrespect en geef je alleen aan de jongens die het verdienen. En dan afspreken met hem, iets drinken of zo. Ik denk dat de kans dan groter is dat het komt.

Goodluck.

Ik heb ook zo´n moeder!
Echt, daar heb je meer last van dan de meeste mensen zouden denken…

Maar ik denk dat bij jou het probleem ligt bij hoe je tegenover dingen staat, en hoe je tegen jezelf aan kijkt. Ja klinkt vaag, ik kan het niet uitleggen. Maar ik heb soms ook zo´n gevoel als wat jij hebt, dat je eigenlijk tevreden zou moeten zijn met je leven, maar toch ben je dat niet, en je hebt het gevoel dat er iets ontbreekt ofzo.
Ik weet ook niet hoe dat gevoel weggaat, het is er gewoon, en dan is het er weer even niet.

Nouja, dit is de vaagste reactie die ik ooit heb gegeven geloof ik =P
Sorry, haha.

Misschien moet je inderdaad niet zomaar met jongens gaan zoenen, ook al vindt je ze leuk. Ik zou gewoon een tijdje niet teveel bezig zijn met jongens & wat erbij komt kijken, ga gewoon op een vriendschappelijke manier om met de jongens die jij wel aardig of leuk vindt, maar niet meteen vérder. Jongens die meteen zoenen, hebben vaak player-achtige trekjes en hebben dan ook niet de behoefte aan iets vasts;
dus met een jongen die het rustig aan doet en waarmee je een normale vriendschap als basis hebt, zal je veel eerder een vaste relatie krijgen!

Als je een vaste relatie wilt, moet je misschien minder snel toegeven en dus minder snel zoenen. Probeer die jongen duidelijk te maken dat je meer wilt (niet over kinderen beginnen, dat schrikt behoorlijk af xD) Probeer eerst een vertrouwensband op te bouwen, dan gaat het ook gewoon langer goed :slightly_smiling_face:

En je moeder, heb je al geprobeerd om er met haar over te praten?

Je kan ook altijd nog langs de huisarts gaan of iemand anders zoeken om met hem/haar over je problemen te praten, zodat het er iig uit is (echt persoon is anders dan GS)

Hoe is je band met je vader?

-