Big Girls Don't Cry..

Hey! :slightly_smiling_face:
In dit topic zet je dingen waar je echt om moet huilen. Het kan bv. een film, iets wat gebeurt is enz. Noujaa… ik begrijp het als je geen erge dingen hier wil zetten, want dat is nogal persoonlijk maar het mag wel. De films waar ik om moet huilen zijn: The Lovely Bones & Titanic.

,BIEBERSSHAWTY :heart:.

Films: The last song, Titanic. :slightly_smiling_face:

film; marley and me, notebook, the last song
muziek: lonely lullaby, this is the future, fuzzy blue lights van Owl City

dubbel, er is echt iets niet goed met GS, want er zijn overal dubbelposts >.<

Gelukkige huisvrouw.

Films: heel veel eigenlijk. De enige waar ik nu opkom is titanic, maar het zijn er ewl meer.
Muziek: niet echt.
Situatie: mn oma waar ik erg aan gehecht was, was gestorven aan kanker. Ik was 10 toen dat gebeurde en ik heb de hele dag nonstop gehuild.

komt een vrouw bij de dokter .

Justin Bieber z’n muziek.

The Notebook, Dear John, Titanic, The Last Song.

Eigenlijk huil ik nooit om liedjes of films o.i.d. :'D

Maar ik kijk dan ook nooit van die jank films, omdat ik die meestal toch kut vind. xD

you made my day!~

Films waar ik bij moest huilen: The Notebook, Up, Dombo, Toy Story 3, wel meer Disney/Pixarfilms denk ik xD
Series: Doctor Who (Doomsday), Sherlock (The Reichenbach Falls), The OC (Marissa’s dood)
Boeken: Harry Potter (5, 6, 7), Voor ik doodga, ik kan me even niks meer bedenken haha xD

films, geen een
muziek, ook niet
situatie, dat mijn overgroot moeder gecremeerd moest worden op MIJN verjaardag.

Also mine!

hihi and mine!

& ik huil eerlijj gezegd noit om films of muziek…

hihi and mine!

& ik huil eerlijj gezegd noit om films of muziek…

misschien is het een 1 aprilgrap…

OT: ik moet best vaak bij muziek huilen… weet nu even geen voorbeeld. coldplay of iron&wine ofzo.

Al het soort films waarin mensen afscheid moeten nemen vanwege iemand die dood gaat. Niet omdat er iemand dood gaat, maar omdat er afscheid genomen wordt haha.