BIG GIRLS! 42+ of L+

Al die topics over afvallen waar alleen maar meisjes op reageren die al te dun zijn, ben ik helemaal zat!!
Zijn er ook nog meiden die echt maten groter hebben dan 42 of L?
Of ben ik hier de enige?

Aangenaam; meisje met maatje XL en 44. Ze zijn er écht wel hoor, maar of ze het durven zeggen…?

ik ben er ook 1, heb l-xl en 42-44… maar ik ben wel bezig met afvallen, maar dan zou ik nog geen kleinere maten aankunnen, vanwege mijn lengte!

ik niet maar vind het wel cool dat hier een topic over is. vind al die artikels over afvallen ook nogal veel worden… laatst stond trouwens nog in flair dat vrouwen met maatje 42 het gelukkigst zouden zijn ^^

Ik ben het ook niet, maar ik vind het een goed topic. :3

*meldt zich* en ik ben er blij mee! :slightly_smiling_face:

wat toevallig ik hoorde net dat liedje big girls you are beautiful
haha goed topic :slightly_smiling_face:

Ja, ik ook
42 meestal, L of XL

k heb ook 44/46 en ik ben er blij mee ook!! ik dieet nooit ik ben goed zoals ik ben :headbang2

Hihi
ik had nooit de drang om af te vallen enzo,
maar sinds een jaar komen de nare opmerkingen (en de klachten…)
mooie broek/trui niet in mijn maat, door lovehandles staat dat geweldige jurkje niet…
een maatje minder kan voor mij geen kwaad =)

Idd. ik ben die afval topics echt zat. de helft is niet eens te dik.vind dit echt n goed topic

Geweldig topic! Al die aanstellers met ’ ik heb maatje 34!! ik ben veeeel te dik! Help mee’ ben ik heelemaal zat!!
Respect voor de meiden hier!

ik heb maat 32 of 34, maar dat komt omdat ik heeeeel klein ben en geen aanleg voor een bredere bouw.
maar ik vind vollere vrouwen vaak veel mooier! (als je de juiste kleding draagt natuurlijk, niet als ze met naveltopjes gaan lopen enzo)
en ik vind het goed dat dit topic er is! ookal heb ik er zelf niks mee te maken =)

Inderdaad :slightly_smiling_face: Alleen m’n moeder wilt het niet snappen dat ik me goed voel zoals ik ben!

ja dat snap ik dus niet zolang jij je toch goed in je vel voelt zie ik er geen probleem in hoor…

waar kiezen jullie voor in de zomer… bikini of badpak?