Big fat gipsy wedding

Omg ik vind dat programma zo gaar. Oké wel interessant om eens een kijkje in een andere cultuur te nemen. Maar om meisjes van kleins af aan al zo aan te kleden vind ik echt ziek. En dan ook nog van school halen etc.
Het komt elke vrijdagavond om 22:30 op rtl4 van Hollands got talent.

Wat vinden jullie van het programma? :]

Oh dat meisjes worden ‘meegenomen’ door jongens en dat die meisjes in jurken lopen? Is het die serie?

Ik vind het heel erg grappig en soms best schokkend. Maar dat is nou eenmaal hun cultuur :’)

Ik vind het zo een vreemd programma. Zoiezo, die hele cultuur is vreemd, ik snap er ook echt helemaal niets van!

Ik vind het een geweldig programma, al moet ik er zelf niet aan denken dat mijn kinderen er als zulke ordinaire en arrogante meiden bij lopen. Maar verder vind ik de jurken enzo wel gaaf!

Ik vind 't grappig.

Ik vind het één van de vreemdste culturen.

ik vind het heel interessant om in een andere cultuur te kunnen kijken.
de jurken vind ik leuk om naar te kijken en ze aandacht besteden aan hun uiterlijk

Zooooo overdreven!

Erg vreemd en fout maar zoo leuk om naar te kijken haha

Ik kijk het altijd en ik wil niet eens weten hoe vaak ik tijdens dat programma ‘‘omg… nee man…’’ heb gezegd. :’)

Ben er dól op, ben echt verslaafd aan kitsch haha! Die jurken zijn zó belachelijk lelijk dat ze weer mooi zijn.

/

Geweldig programma, puur vermaak hoe die mensen er bij lopen.

Geweldig programma, puur vermaak hoe die mensen er bij lopen.

Ik vind het echt een apart en vaag progamma. Kinderen van negen die een spraytan en nepnagels krijgen. Echt wtf ?!

[b]Happynes schreef op 01 April 2012 @ 11:39~[/message]:[/b] Geweldig programma, puur vermaak hoe die mensen er bij lopen.

Haha, stiekem wel hè ;’)