Biergistpillen

Ik had al gereageerd in een oud topic maar er werd niet meer gereageerd.
(ik heb dus de zoekfunctie gebruikt maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden)

Ik ben dus van plan biergistpillen te gaan slikken alleen ik zag laatst dat het ook voor mensen was met een lage bloeddruk. De pillen werken bloeddrukverhogend. Maar is het dan niet gevaarlijk als ik, ik heb een normale bloeddruk, die dan ga gebruiken?
Iemand ervaring, ook na hoelang ze werken ?
En ik heb gehoord dat je 3 keer op een dag 3 pillen moet slikken, klopt dit ?
Alvast bedankt,
xoxo

up ?

geen idee

haha nou als niemand het weet probeer ik het wel gewoon en dan laat ik het jullie wel weten.
Toch bedankt

Ik slik ze nu bijna een maand.
Gewoon van Kruidvatmerk, bij elke maaltijd 3 pillen.
Ik merk dat ik minder eetlust heb in lekkere dingen zeg maar.
M’n huid is er niet extreem rustiger van geworden, maar is wel meer beheerst door circulatie.
Voor je bloeddruk weet ik 't niet.
Dit staat er op de verpakking:
Biergist versnelt het herstel na ziekte en is bloedzuiverend
Heeft dus niets met bloeddruk te maken. Niet met de regeling althans.

oohh dankje !
haha aangezien heel mijn gezin (en ik ben dus een beetje verplicht, ahah) gaat diëten, is een beetje minder eetlust ook wel goed =)
Ben wel benieuwd of het werkt

Werkt pas na een week of 2 a 3…
Mijn eerste potje is inmiddels op.
Moet er wel bij zeggen dat 't geen vervanging is. Je moet wel gewoon ‘normaal’ blijven eten.
Maar succes.

waar kan je beetje goedkope biergistpillen halen? ik wil 't opzich ook wel proberen namelijk :grinning:

Goed idee :grinning:

je kan ze halen bij de Tuinen, hema, kruitvat en bij drogisten. (heb ik me laten vertellen)
Het klinken echt wonderpillen haha, minder trek in tussendoortjes, goed voor je haar nagels en huid. =)
Alleen volgens mij moet je ze 6/9 keer per dag slikken en dat vind ik wel echt veel ;o

Iemand zei net dat je ze niet samen met de pil mag slikken?
Waarom niet?

Ik moet ze slikken van mijn moeder. Dat doe ik nu ongeveer een maand.
Ik k merk wel dat mijn huid er rustiger door wordt. (Of het ligt gewoon aan de hormonen, kan ook.)
Maar ik heb verder geen klachten ofzo en ik heb ook een normale bloeddruk. Ik zou het gewoon doen als ik jou was!

moet?
Jaa ik ga ze binennkort halen !

Ja ze had ze opeens gekocht en zei dat het goed voor me zou zijn :]

mag je die niet met je pil nemen? :stuck_out_tongue:
anywhoo, ik gebruik ze ook al een tijdje, 3 's ochtends en 3 's avonds. Ik heb minder vaak puistjes

ik gebruik het al best lang…
ik merk wel verschil… ik heb nu een hele grote pot van de tuinen die is ongeveer 6 of 7 euro en zitten 300 pillen in dacht ik…
mijn moeder heeft het aangeraden, ik vind het erg prettig , ook omdat ik best veel peuter aan mijn gezicht…
ik heb ook een tijdje die van de drogisterij gebruikt, van sunwell, zijn ook wel goed hebben minder smaak, maar zijn wel veeel duurder dan die van de tuinen, en zitten minder in…maar bij die hoef je er geloof ik maar twee per dag te nemen…
dus ligt er eigenlijk een beetje aan wat je zelf prettiger vindt…xx

ik heb die ook eventjes genomen, maar van een ander merk en waarschijnlijk al overtijd want ze waren van men moeder. maar ik kreeg daar dan de hele tijd zenuwtrekkingen in m’n vinger van ;p
heel irritant -.-

Waar zijn die pillen precies goed voor dan?
maken ze je huid rustiger?