bier topic

Wat voor bier vinden jullie lekker???

Heb gisteren voor het eerst Radler gedronken is wel lekker fris met dit heet weer!
Normaal drink ik wel eens Rose bier anders niet.

ik houd helemaal niet van bier :beer:

Ik drink alleen bier als iemand het voor me haalt of als de wijn verschikkelijk duur is. Dan drink ik gewoon wat er geschonken wordt.

grolschhh of hertog jan

Ik drink alleen heeeeeel soms rosébier en Radler is inderdaad ook wel lekker verfrissend. Verder drink ik geen bier.

Ik vind Radler heerlijk!

En gewoon een Asmtel biertje vind ik ook prima.
Moet wel zeggen dat ik nauwelijks alcohol drink, maar vind een biertje in de zomer wel lekker

Bier is niets voor mij ben 12 dus ik moet ff afstand houden! :bowing_man:

Liefmans !

Dit & sinds gisteren ook Hoegaarden rosé :slightly_smiling_face:

Ik drink niet veel en het merk maakt ook niet zo uit, maar op festivals etc vind ik bier altijd wel lekker.

Rose bier en radler vind ik wel het lekkerst, kriek kersenbier is ook wel oké, en normaal bier van de merken warschteiner grolsch hertog jan en brand vind ik ook wel lekker.

ik drink rose bier of radler wel 0.0 dus zonder alcohol want ik ben 14

Liefmans, rosébier, Radler en mijn nieuwste ontdekking: Crabbie’s. Omg, zo lekker. Helaas nog op weinig plaatsen te krijgen.

Ik ben wel een echte bierliefhebber, maar na meer dan twee biertjes zit ik vaak al vol haha. Vind Grolsch en Hertog Jan het lekkerst qua gewoon bier, maar hou ook wel van Radler, rosébier, tripel of witbier.

Haha ik ben 13, als ik en me vrienden/vriendinnen melig zijn drinken we wel een 0.0 :smirk:

Ik houd van alle soorten fruitbier/rosébier en ‘gewoon’ bier. Donkere biersoorten en de meeste speciaalbiertjes vind ik niks. En Bavaria vind ik ronduit smerig, liever Grolsch of Jupiler.

Hertog Jan is het lekkerste pils maar ook het duurste helaas. Ik houd wel van bier, vooral speciaalbiertjes. Op een terras drink ik ook wel eens Liefmans Fruitesse maar dat kan je nauwelijks bier meer noemen. Wel lekker.

Ik vind al het bier smerig, behalve Radler. :’)