Heeey Girlzzz,
misschien is dit een beetje een vreemde topic, maar ik vroeg me af of bier goed is voor je haar, het klinkt misschien een beetje raar, maar dat heb ik een keertje gehoord.
Ik vraag aan jullie, of dat waar is, en waarvoor is het dan goed (voor je haar)
groetjes sophie
sommigen spoelen hun haar wel eens met bier omdat je haar daar heel erg van gaat glanzen, maar het is nou niet bepaald ‘goed’ voor je haar lijkt mij ^^ je hebt van andrelon shampoo die heet Bier geloof ik, dat kan je beter gebruiken, of andere speciale glans-shampoo.
ik heb geen idee, weet wel dat het dan ff heel erg gaat stinken, zou het niet doen :ninja: ik heb bij me ex thuis wel een keer een halve fles mayo in me haar gedondert whaha dat was wel een succes lekker vet en smeuiig, maar ff laten intrekken en na het uitspoelen heb je wat zachter haar
bier drink je.
shampoo lijkt me slimmer om in je haar te smeren
(hier was al een topic over dacht ik)
Ik antwoord hetzelfde als in het andere:
Bier drink je.
Ik doe gewoon een overdosis doorkammer in me haar
en er wordt vaak tegen me gezegd dat me haar zo mooi glanst
Bier geeft stevigheid.
Er zijn shampoo’s met bierextracten er in, bijvoorbeeld Guhl & Andrelon.
zonde van het bier, gewoon opzuipen
dat heb ik ook gehoord dat bier glans enzo aan je haar geeft.
nou iig. mijn haar is NIKS veranderd nadat ik er bier in had gegooid
en het weer had uitgewassen.
(oke het rook alleen een beetje smerig:p)
ik heb het gedaan en het werkt wel bij mij xD
ik heb het ook geprobeert bij mij werd het alleen maar mega pluizig haha
Biergist
als je wel wat drinkt, dan zit je haar heel mooi de volgende dag :’’)
Als je bier drinkt heeft dat geen effect. Het gaat erom dat je bier in je haar gooit. Dat heeft wel effect, dat geeft veel volume. (Althans bij mij…)
heb ik ook gehoord
maar als ik er zo aan denk lijkt me dat het droog wordt door de alcohol…
jhaaa.
mijn oma heeft wel eens gezegd.
dat bier met ei goed is voor je haar.
gewoon allemaal door elkaar roeren
en in je haar smeren geeft glanz
volume en het voed je haar ook ofsoiets ?
k heb 't ooit eens na gevraagd aan
de kapper en die zei dat het inderdaad.
zo was.
x
Er is zelfs biershampoo, heb ik ooit bij een vriendin gebruikt. Maar geloof me, dat meurt.
zonde van de bier
net wat holdit zegt bier drink je
maar ik heb ook wel eens gehoord dat het goed is voor je haar maar weet niet of het wel zo is.
Dat zeggen ze, maar het ruikt inderdaad niet fris… Ik geloof dat het beter is om een hoop olijfolie in je haar te kappen.
Op studentendoop ben ik onder een bierfontein moeten gaan staan… had niet het gevoel dat dat veel deed voor mijn haar. Alhoewel dat moeilijk te zeggen is, er was ook look en olieverf ingeraakt…