Bier haar

Heeeyy ik heb gehoord dat als je je har met bier wast ofzo dat je haar dan sneller gaat groeien, maar heeft iemand verstand van hoe dat weerkt,? moet je gewoon een flesje bier over je haar gooien en dan uitspoelen ofzo?help, ik ga me zo douchen:P

Ja, net zoals in die reclame met die biertender zeker…? :stuck_out_tongue:
Echt niet dus.

Haha 'k zou het niet doen :]

haha nee ik meen t serieus je kan t ook vinden op i-net enso

bier zorgt voor volume hoor

Wat moet ik nu doen dan???!

Bier zorgt idd voor steviger haar met méér volume… Het gaat niet sneller groeien ed. Misschien op google? En ik heb het ooit gelezen ja…

ik heb gister nog liters bier over me heen gekregen(carnaval) en geloof me je haar wordt er echt niet beter van…

Haha ja Love_it! Ik ook, ik kreeg mn haar niet meer geborsteld xD
Maar het was het wel waard haha

Er zit iets in bier waardoor het mooi gaat glanzen, zacht wordt of er heel veel volumen door inkomt. Ik weet het niet meer, maar het werkt wel goed voor je haar. Je kan het gerust doen. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, ik weet ook niet wat de ‘gebruiksaanwijzing’ is en of het gaat stinken.

x

Bier drink je. :slightly_smiling_face:

heey
ik doe het ook wel is
je meot gewoon bier een in bak doen en dan je hoofd erin houden zodat het in kan trekken 1 minuut dan afspeolen en dan weer je hoofd in het bier
dan goed eruitwassen met shapoo
dan heb je superglanzend en volume in je heaar!!!1
suc6

volgens mij kan je het bier beter opdrinken.

Je haar word er droog van trus me

inderdaad na de tijd uitwassen, anders stinkt t wel heel erg!

Bier in je haar doen is echt niet slecht ofso hoor. Ik doe 1x in de week meestal bier in mijn haar. je moet het gewoon in een bakje doen en over je hoofd heen gieten en inmasseren. ongeveer 5 minuten laten intrekken en dan uitspoelen. je haar gaat er super van glanzen en het geeft ook wel volume. je moet daarna nog wel shampoo gebruiken.

rare mensen

jajajaj hebik ook al geleze xD

Ik heb gelezen dat bier zorgt voor glans in je haar. Je moet gewoon een glaasje met bier meenemen onder de douche en het dan over je hoofd heen gieten, even goed inmasseren en dan uitspoelen. Vervolgens moet je het nog wel even wassen met shampoo, anders heb je erg stinkend haar.

das toch zonde van de bier?