Bier en de rest...

Hoi,

Normaal gesproken ben ik niet degene, die op deze manier om advies vraagt, maar nu weet ik toch echt niet wat ik moet doen.
Al 2 jaar ken ik een jongen, via school en een goede vriend van me. We hebben nooit echt veel contact gehad met elkaar, tot een paar weken geleden. Ik ben er vrijwel zeker van dat hij wel meer wil dan vriendschap. Maar ik weet niet zo goed wat ik voel. Het is een goede jongen, dat is zeker.
Het zit zo dat hij elk weekend met z’n vriendengroep uitgaat en echt veel drinkt, dan bedoel ik zeg maar 12 flesjes bier… Zelf drink ik helemaal niet, gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Ik vind het moeilijk om me te verplaatsen in het “zuip gedrag”, en ik snap ook niet dat je dat leuk kan vinden. Bier drinken oké, maar zo veel… Daarnaast voel ik me lichamelijk ook niet echt tot hem aangetrokken. En daar kan hij niks aan doen, dat weet ik. Maar dat maakt het voor mij lastiger om ook op die manier naar hem te kijken, terwijl ik er van overtuigd ben dat hij me wel ziet zitten…
Ik vind zelf dat ik eerlijk moet zijn naar hem toe, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik denk gewoon continu dat onze dingen te ver van elkaar afliggen. Maar dan geef ik hem niet eens een kans… Wat zouden jullie doen?

Een hopeloos iemand…

Je vindt hem niet leuk. Dus wat is er nu zo moeilijk? Gewoon niets doen. En als hij een move maakt, hem afwijzen.

Dit