Bieden op kleding! Primark en H&M! Gaat weg tegen elk aannemelijk bod!

Heee iedereen!
Ik verkoop wat kleding die ik niet meer draag of nooit gedragen heb, rijk hoef ik er niet van te worden dus doe gerust een bod! Eventuele verzendkosten zijn wel voor de koper. Dit is de eerste keer dat ik een topic aanmaak met foto’s, dus sorry voor de grootte en dat ze zijn gekanteld…

BIEDEN

Blauw skaterjurkje van de Primark, maat 42, 1 keer gedragen.

Blauw jurkje met ruches onderaan, bovenaan met elastiek, strapless, maat 46, maar het kan eventueel ook kleiner of groter. Van de Primark!

Blauw-rood geruite bloes van de H&M, maat 46 vaak gedragen, maar is nog in redelijk goede staat. Aangezien ik zuinig met mijn kleding omga.

Zwart, strak jurkje van de H&M, maat L, de bovenkant is doorschijnend, van een soort gaas. En er zitten studs bij de halslijn. Amper gedragen, alleen heel soms 2 keer ofzo naar een familiefeestje.

Zwart jurkje van de H&M, een soort skaterjurkje. Gemaakt van een glimmende stof, maar niet extreem glimmend, en de bovenkant is doorschijnend. Niet gedragen.

Een zalmroze/lichtroze tas, met studs voorop. Bijna nooit gebruikt, volgens mij ooit gekocht bij de C&A.

De twilight boekenserie, de eerste twee boeken hebben gebruikerssporen, de laatste twee niet. Het is in het Nederlands geschreven.

Ik hoop dat jullie de spulletjes leuk vinden! En ik heb eventueel ook nog meer boeken, dus als daar interesse voor is, hoor ik het graag.

Groetjes,

Chocolatte

leuke dingen! helaas niet mijn maat, upje voor jou :upside_down_face: