bieden maar!VEEL BOEKEN + kleding, nike,replay, primark, h&m

Hee meiden!
Ik heb hier een aantal spullen waar je op kunt bieden. Wil je meer informatie over iets/extra foto’s, dan kan je me altijd een berichtje sturen of hieronder reageren:) Alles is in goede staat, als er iets mee is staat dit erbij in de beschrijving.

1 Nick Hornby - About a boy, Het dagboek van Bridget Jones, The lovely bones, The last song - Nicholas Sparks

2 (Duitse boeken, moest ik lezen voor school) Inge Scholl - Die weiBe Rose, Die letzten kinder von Schewenborn - Pausewaag

3 Nike sporttop in maat L, gedragen maar is me te groot geworden.

4 Wit vest van Sutherland in maat XL, gedragen.

5 Witte top, one size. Maar 1 keertje gedragen.

6 Shirt van de h&m met grote knopen, nauwelijks gedragen in maat L, maar kan ook als XL.

7 Dansschoenen, gebruikt maar zien er nog netjes uit. (maat moet ik nog even nakijken!)

8 Ballet/dansschoentjes maat 40

9 Galatasje/clutch, binnenin zit ook nog een hengsel zodat je 'm schuin of om je schouder kan dragen.

10 Blazer van Geisha, vaak gedragen, er is 1 knoopje van de mouw af, maar dit valt niet op. Verder nog in goede staat. maat L

11 Blauwe top van Mödstorm, maat L. nooit gedragen

12 Fornarina top, M maar kan ook als L gedragen worden, gedragen.

13 Bjorn Borg top, maat L, gedragen maar nog mooi!

14 Vero moda top maat L, nog nooit gedragen.

15 De garnalenpelster - Nilgün Yerli (aanrader!) De ontzichtbaren - Karel Glastra van Loon Tweestrijd - René Appel

16 Blazer, heel veel gedragen, is nog mooi maar is te groot! maat L.

17 Primark Jumpsuit, maat L, nooit gedragen.

18 Replay top maat XL, nauwelijks gedragen en valt klein, dus ook als L.

19 Groene blazer, maat L. Nauwelijks gedragen.

upppp :upside_down_face:
bieden maar!

Wat zou je voor die clutch willen incl verzendkosten?

De verzendkosten zijn 6,75 omdat 't niet door de brievenbus past dus 10 euro is goed!

Wat wil je evt voor 14 en 16? Dus dat shirtje van de Vero Moda en die blauwe blazer?

Heb je een aanfoto van de jumpsuit?!

@feelthelove, 20 euro inclusief verzendkosten is goed :slightly_smiling_face:

@blondgirlx, nee heb ik niet! zal ik morgenavond maken en naar je sturen

ik bied 10 euro inclusief op de groene blazer onderaan