Bi / Lesbische meisjes uit België

Hey :slightly_smiling_face:

Het topic voor lesbische en biseksuele meisjes vind ik een beetje onoverzichtelijk dus (ik weet niet zeker of dit mag) start ik dit nieuwe topic op voor meisjes vanuit België vooral of meisjes die dicht aan de grens wonen.

Ik ben eigenlijk opzoek naar andere meisjes met dezelfde geaardheid waarmee ik leuke dingen kan doen, ik ben redelijk nieuw in die wereld en weet ook niet zo goed waar het uitgangsleven voor lesbische meisjes is in België. Het zou leuk zijn om dit samen met iemand te kunnen doen :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt meisjes! :slightly_smiling_face: xx

Je zegt het zelf al. Zou fijn zijn als iedereen maar gewoon een nieuw topic opent. Waar zijn de algemene topics dan nog voor?

In het algemene topic staan zoveel reacties door elkaar, hoe kan je dan gericht een vraag stellen… Tegen dat iemand ze ziet die er op kan reageren is de vraag al een pagina’s opgeschoven en ziet niemand ze nog :slightly_smiling_face:

En tóch kun je in dat topic terecht, hier zal het net zo’n zooitje worden als het daar is (in jouw ogen). Je kun daar je vraag stellen en eventueel als er geen antwoord op gegeven wordt, stel je hem nog eens