Bh's

Hai lieve meiden :grinning:
Ik heb een vraagjeee,
Ik heb gehoord dat,

• Vrouwen minder vaak een bh moeten dragen, omdat ze dan anders ‘lelijke’ borsten krijgen. → hangborsten.
    Weet iemand iets hierover ?

Kusjeessss

nooit van gehoord…

wel eens van gehoord maar weet niet of het klopt…

ik dacht dat je júist hangborsten krijgt als je géén bh draagt?

^^ Ik ook, lijkt me ook het meest logisch.

Als je weleens groeten uit de rimboe hebt gezien, die vrouwen daar hebben juist hele erge hangborsten omdat ze nooit een beha aanhebben dus daar is dus niks van waar.

Als je geen BH draagt krijg je dat XD

hahahaha xd. het is precies andersom idd.

weetje wel waar BH voor staat? Borstenhouder… wat denk je dat als je geen bh draagt je spieren gaan werken? nou er zitten geen spieren in je borst hoor…

Nooit van gehoord, en al zóu het waar zijn ga ik toch niks met die info doen :slightly_smiling_face:
Ik blijf gewoon een bh aanhouden.

hahaha xD Nooit bij stilgestaan dat BH voor borstenhouder staat :'3

Ik geloof eigenlijk dat je het verkeerd begrepen hebt :‘3
Maar als je dat wilt geloven moet je vooral je BH uit houden hoor. Zit toch veel lekkerder :’]

lekker als je het koud krijgt en je tepels doorschijnen XD

Nooit van gehoord. Lijkt me eerder zo als je ze los laat hangen en dan uitzakken xD Eeen BH houd ze juist tegen lijkt me -.-’

Je krijgt sowieso hangborsten.

Je borsten zijn gewoon een hoopje vet.

BH of geen BH.
Alleen als je grote borsten hebt, kan als je een hele lange tijd geen bh draagt het gewicht het naar beneden drukken waardoor ze nog meer gaan hangen.

Dit had ik ooit eens gehoord.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En als je dan hangborsten hebt en het koud hebt, zitten ze op navelhoogte (even extreem gezegd). Vragen mensen zich ook af wat je voor rare bultjes naast je navel hebt.

Onder je borst wel. Lijkt me logisch dat je borstspier een stuk sterker is als die continu twee borsten moeten houden hoor.

Maar goed, weet niet of het klopt, maar lijkt me vrij logisch.

Ik weet wel dat 80% van de vrouwen een verkeerde maat BH dragen.

Je kunt wel de spier onder je borst trainen, en spieren houden vel op hun plek… dus wie weet hangen ze dan minder snel.
En in mijn aardrijkskundeboek staat een foto van 2 donkere bhloze vrouwen uit Afrika ofzo, en die hadden veeettte hangtieten. Dus ik weet niet, ik had wel eens gelezen dat als jonge meisjes te vroeg een bh gaan dragen, hun borsten eerder hangen.