Bh??

je hebt niet echt ondersteuning nodig met een A’tje dus beugel is niet echt nodig en ja, bij je eerste bh al vulling, ik weet niet maar is alsnog je eigen keus.

ga anders bij de hunkemöller kijken, daar hebben ze speciale ‘eerste’ bh’s, de lijn heet volgensmij: sweet.

he ik heb een probleempje ik heb echt geen borsten gewoon echt niks maar mijn vriendinnen allemaal wel en daardoor voel ik me erg onzeker. moet ik ook een bh dragen?

xx

jongens love big boobies :frowning_face:

Ik zou als ik jou was niet een bh met vulling kiezen… maar dat moet je zelf weten natuurlijk. De beugelbh ziet er wel mooier uit, het houdt alles beter in vorm. Succes! :wink:

Ik weet niet waarom maar ik vind met beugel fijner hoor

Ik weet niet wat iedereen zegt met cup a geen ondersteuning nodig. Ik schommel tussen a en b en ik heb wel ondersteuning nodig hoor. Met een maximizer krijg je ineens ook wel best wel borst zomaar. Een groot verschil met bh en zonder. En advies voor de TS doen wat jij fijn vind. Vind jij de vulling te veel, koop een bh zonder vulling en laat je even adviseren bij de hunkemoller bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:.

Idd, ik heb 75A en vind met beugel ook veel fijner dan zonder. Dus gewoon doen wat jij het fijnst vind zitten.
En voor de rest; zelfs met cupje A heb je ondersteuning nodig :wink:

hahahahahahaha ik lach me kapot om mensen die zeggen dat cup a geen ondersteuning nodig hebt. Dat is echt zo niet waar namelijk

Er is een verschil tussen vulling en push-up. Een bh met vulling is niet fake, ik vind het juist beter tenzij je wil dat iedereen het ziet als je het koud hebt :wink:

^
Dat ja.

En er is een verschil tussen vulling en voorgevormd.

Vulling vind ik prima als iemand zich daar beter bij voelt, vooral niet laten. Maar op je dertiende…?

Inderdaad!!! Ik zat ook al te kijken. Misschien met maat AA of kleiner heb je geen beugel nodig, maar bij A is dat heus wel nodig.

@ Martha

Als je een BH wilt dan kan dat best, je moet doen waar je je goed bij voelt, en je bent nog in de groei dus er kan nog van alles gebeuren!

dankjewel!

Bij je eerste bh kan je het best altijd eentje nemen zonder vulling. Dit val het minst op.

Misschien kun je in het begin wat minder strakke shirtjes dragen. Maar ik denk dat het iets is wat vooral jij ziet. Jij weet dat je een bh met vulling draagt, dus je gaat er op letten. Het kan maar zo zijn dat mensen die er niet van weten, het niet eens opvalt.

Ahhh jeugdsentiment, eerste BH’s kopen. Mijne was van Hema zonder beugel en zonder vulling. Laten we zeggen dat het eigenlijk een soort ‘lapje’ was. En stoer dat ik me voelde. :sunglasses:

Hahaha, ja ik herken het ook nog. Mijn eerste. Of nouja, eerste. Mijn moeder kwam met stuk of 6 bh’s thuis. Heerlijke vrouw haha :grinning_face_with_smiling_eyes: