Bh??

Halloo,
Ik ben 13 en heb (vind ik) best wel borsten.
Nu heb ik vandaag 2 Bh’s gekocht in maatje 70A (met vulling).
Ze passen maar mijn borsten lijken nu nog groter. Nu denk ik dat vriendinnen die ik 2 weken niet heb gezien denken dat mijn borsten fake zijn ofzo maar dat is niet.
Wat moet ik doen??
Xoxo
Ps In mijn Bh zit zo’n soort beugel, zijn die beter??

Je weet niet wat je vriendinnen denken, dus misschien valt het ze niet eens op dat je vulling hebt.

Ik vind vulling overigens wel redelijk fake maar goed.

Best wel borsten met maat 70a en vulling haha :’)

Maar boeie wat je vriendinnen denken.

Maar het is niet heel veel vulling hoor :wink:

Borsten kunnen best veel groeien in korte tijd, dus heel raar zal het niet zijn. En als ze er iets over zeggen kun je toch gewoon eerlijk zijn over je bh?
Toen ik mijn eerste kocht vertelde ik het meteen aan mijn beste vriendin haha

Bedoel je met vulling dat de cup voorgevormd is, of gewoon echt vulling?

Trouwens … met 70A kan je ook best stoffen beha’s kopen zonder beugel of een soort bandeau behaatje.
Op die leeftijd had ik die ook. Zit ook veel comfortabeler.

Een beetje vulling/push-up hoeft niet ordinair te zijn als je ong. 18+ ofzo bent, maar ik zou er op je dertiende nog even mee wachten.

Dan moet je geen bh met vulling nemen en anders wat maakt het uit wat hun van jou borsten vinden? Misschien zijn ze wel echt in 2 weken zo gegroeid weten hun veel

Precies dit.

Dit ja. :’)

heey,
ik zou gewoon de bh aandoen waar jij je lekker bij voelt. Maakt niet uit wat je vriendinnen zeggen ze vergeten het vanzelf tis jouw keuze! als hij niet te groot is is het toch prima, het is pas fake als hij echt te groot is…

Je kan toch doen wat je zelf wilt?
En als mensen er naar vragen, ben jij diegene die bepaald of je het hun wilt uitleggen of niet.

geen vulling erbij, meid. Je wil toch niet voor gek lopen? (tenzij je met vulling dat schuimlaagje bedoeld, zodat de bh een vorm heeft. want dat heeft bijna elke bh). koop Gewoon een normale bh, vraag je moeder of zus maar om advies.

Jij hebt makkelijk praten met 75 D ;p

Ja precies. Of een bh zonde rbeugel, dat heb je ook niet echt nodig bij een A cup.

Als jij het fijn vind om een bh met beugel en een beetje vulling te hebben, dan zal ik dat gewoon doen. Je moet je er gewoon niks van aantrekken wat andere mensen denken als jij je er maar goed bij voelt :slightly_smiling_face:

Wat is er mis met een beetje vulling in je BH als ik vragen mag?

dit.
ik denk trouwens niet dat je vriendinnen daar echt op gaan letten ;p

Juist. Ik draag een maximizer, meer dan een beetje vulling :’)
Als daar iets mis mee is, is make-up ook mis.

Zitten ze lekker? Vind je ze leuk om te dragen? Wat is dan nog het probleem? Het zijn je vriendinnen :stuck_out_tongue: Het lijkt mij dat zij je niet oordelen op dat je een BH met vulling draag of niet.

Als je vriendinnen gaan zeiken over je fake borsten van cupmaat 70A dan weet je ook welke vriendinnen volgend jaar niet meer op jou verjaardag taart zullen eten.