BH vulling breekt?

Vaak na een paar keer wassen is de vulling van mijn bh’s gebroken lijkt het.
Dan ziet het er niet glad meer uit maar hobbelig het lijkt alsof er wattenbollen in zitten dan, en ik vind het storend want het ze zitten dan gelijk minder lekker… Wij gebruiken geen waszak of wasbol? Wat is het nut van deze dingen?

Help me… Zo gaat mn geld er snel doorheen!

Gewoon je bh’s in een emmertje water met wasmiddel zetten en m dan goed uitspoelen na een halve dag.
Wassen is ook nog eens slecht voor de wasmachine want de beugel kan erin vast gaan zitten.

Een waszakje zorgt ervoor dat de beugel niet in je machine schiet, ooit eens voorgehad, sindsdien nooit meer en nooit geen last met mijn bh’s.

Misschien was je ze te vaak?

Nou het zijn Bh’s van de hunkemöller en zo goedkoop zijn die niet!

Met de hand wassen!

Nu zijn die natuurlijk niet de beste kwaliteit :slightly_smiling_face:
Je kan ook bh’s zonder vulling dragen.

Nee maar ik ga geen 40-50 euro aan een BH kopen, en BH zonder vulling heb ik bijna helemaal niks haha!

Dan moet je ermee blijven lopen schat ik.

Ja haha! Veel mensen zeggen ook handwas, maar of dat verschil maakt? En m’n moeder is niet van plan dat te doen…

Ja dat maakt verschil en je kan dat ook zelf doen? :grinning:

Ja… Maar het blijft stom haha!

Bij handwas draait t niet keihard rond en idd gewoon zelf doen

Bedenk het zo: het is maar je bh wassen, neemt enkele minuutjes in beslag, first world problems enzo.

Misschien bh’s zonder vulling dat heeft niemand nodig dus jij ook niet! :slightly_smiling_face:

Dit vind ik een beetje een rare reactie, aangezien dit best een persoonlijke kwestie is.

met de hand gaat het echt veel beter, kost maar 5 minuten per bh :slightly_smiling_face:
gewoon in de wasbak wat warm water doen + scheutje wasmiddel en ff laten weken heen en weer husselen, voorzichtig water er uit knijpen en klaar!

Dit.

Oke dankje! Ik zat net ff op de site van hunkemoller te kijken staan ook wastips enso maar een BH mag sowiso niet eens in de wasmachine? En gewoon wasmiddel of handwas-wasmiddel?

Oh meid, doe het met de hand, in een wasbol of waszak. Vooral op de hand word aangeraden. Ik werk bij Hunkemöller en het word echt aangeraden. En Hunkemöller is echt wel een van de betere merken hoor. :’)

En dit slaat nergens op. Iedereen heeft een eigen model dat fijn zit, of dat nou een voorgevormde BH is of een niet-voorgevormde.