BH voor strapless jurkjes/tops

Hey,

Wie weet waar ik een BH kan krijgen waar je de bandjes kan uithalen en verwisselen voor doorzichtige bandjes. Of waar ik alleen de doorzichtige bandjes kan krijgen?

dankje!

Hunkemoller, Livera, H&M soms. Maar ik zou eerlijk gezegd voor een andere oplossing gaan dan doorzichtige bandjes.

Ik zou gaan voor een plak beha of een strapless beha

Het lijkt me handiger om zo’n bandeau (hoe schrijf je dat ? XD) te gebruiken.

Ik zou niet voor doorzichtige bandjes gaan staat echt heel lelijk . Maar dat is mijn mening . Je ziet het nog echt heel duidelijk.

Geen doorzichtige bandjes, dat ziet er niet uit maargoed dat is mijn mening. Je kan een plak BH kopen, persoonlijk vind ik dat veel fijner.

Doorzichtige bandjes zou ik, net als hierboven als genoemd is, niet doen. Je ziet ze heel duidelijk zitten en ik vind het altijd een beetje ordinair op de een of andere manier, maar dat is mijn mening!
Je kan bij heel veel zaken als livera en hunkemoller een bh koppen waarvan de bandjes eraf gehaald kunnen worden.

hunkemuller heeft de fijnste strapless bh’s vind ik zelf

Hema :’)

ik zou geen doorzichtige bandjes doen, ik heb bij veel mensen gezien dat ze in de huid branden als ze in de zon lopen, dus de bandjes smelten dan. maar dat hoeft niet bij iedereen te gebeuren haha, en mijn keuze zou zijn, een beha met dezelfde kleur bandjes als de jurk, zodat het lijkt alsof de jurk wel bandjes heeft, of geen bandjes, dus een strapless beha of een plakbeha.

zoals iedereen zegt, doorzichtige niet doen! vind dat echt niet mooi, je ziet ze heel erg, als je dan per see bandjes wil vind ik het mooier om simpele zwarte te hebben. het liefs helemaal strapless. verkopen ze in elke random winkel waar ze ook gewone bh’s verkopen…

Als je een grote cupmaat heb kun je wel beter doorzichtige bandjes doen…

Ik zag dit postje langskomen toen ik naar ervaringen op zoek was. Heb je toevallig de Bye Bra (bijv via plakbh(punt)nl) gebruikt voor de grote cupmaat, zo ja hoe beviel dat?

Ik ben zelf juist op zoek naar een BH ook voor onder een jurkje, maar met open rug. Zo’n plak BH. Zelf heb ik cup A. En ben op zoek naar een goedkope plak bh! Iemand tips?

http://jokideo.com/wp-content/uploads/2012/02/430954_10150696531268465_129446698464_11398514_1793833227_n.jpg

Ik weet niet of de Primark ze nog heeft, maar ik zag ze daar een keer hangen voor 5 euro.