BH Problemmm

Hi everyone,

Het is bij mij weer eens tijd voor wat nieuwe BH’s. Ik ben alleen een beetje uitgekeken op de standaard zwarte, witte of vleeskleurige. Ik vroeg me af: waar kopen jullie BH’s? En is het meer lingerie of gewoon standaard: zwart/wit?
I could use some advise.

xx

Ben je al wat winkels binnengelopen? Ik denk het zelf niet want dan zou je weten dat er meer lingerie bestaat dan alleen zwart en wit.

Ja I know, ik ken de plekken hunkemoller enzo wel. Maar ik ben benieuwd of de mensen hier voor simpel gaan of niet? Ik heb zelf gewoon vaak zwart, wit enzo gekocht. Maar ik twijfel dus nu om eens over te gaan op echte lingerie. Vandaar :wink:

Dat moet je gewoon zelf weten, niet af gaan op wat anderen dragen. Iedereen vind wat anders fijn. Probeer gewoon wat.

hunkemoller livera V&D
kantje bh met verschillende bh met ander kleuren

doe gewoon wat jij leuk vind. dat maakt echt niet uit hoor. ik heb vooral bh’s die goed onder mijn kleding staat. dus wel een zwarte, maar ook wat andere kleuren. loop gewoon eens de livera of hunkemuller binnen en kijk wat je leuk vind. vraag desnoods om advies.

ik koop mijn bh’s in een speciaalzaakje omdat ik nogal een moeilijke maat heb :’) maar je hebt er ook leuke kanten met borduurseltjes en printjes in alle kleuren enzo. Hoewel het wel handig is om er een paar vleeskleurige te hebben voor onder witte shirtjes ofzo.

Hema

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/het-ik-zoek…-topic-6-231953.msg12071596.html#msg12071596
dit kan in het ik zoek topic^

en als je girlscene beha googled, krijg je ook heel veel hits met topics met winkels.