BH Probleem.

ik koop altijd bij women’s secret , altijd leuk , en niet duur :slightly_smiling_face:

ja het is ook moeilijk om blij te zijn met ‘wat je hebt’ als je niks hebt. want dan mag je wel geen pijn in je rug hebben , ik moet ook altijd 2 dagen door de stad hebben gelopen voordat ik eindelijk iets heb gevonden!

Ik koop altijd bij hunkemoller, ik heb cup a.
In antwerpen verkopen ze women’secret, die is indd niet zo duur!

Ga anders bij de wat duurdere lingeriezaken, ik weet dat je niet veel geld aan je BH wilt uitgeven, maar zie het als eenmalige ´grote´ besteding. De basics zijn sowieso nooit heel duur in verhouding met de rest.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, want zelf heb ik ´t niet nodig…

ojaaa en een grote/diepe décolleté is echt supergeweldig, not!
alle jongens/mannen kijken hoe dan ook naar je tieten en dat is irritant.
ik draag nooit push up, koop nooit bij de hunkemoller omdat ze daar mn maat niet hebben, en wees blij met je cup verdomme!

ik ben ook jaloers op jouw cupmaat, ik heb zelf al 4 jaar lang 70AA.
maar ik kan je niet helpen, upje dus!

nou ik heb dubbel d en dat is echt niet alles hoor,
ik kan (voor mijn gevoel) nooit leuke lage truitjes aan, want dan heb ik huge inkijk
en hoge truitjes laten ze ook alleeen maar groter lijken, vooral met bikinies is t een ramp. dus wees er maar blij mee met je b/c!

Haha sorry ik vind het echt heel grappig dat mensen mij vertellen dat ik blij moet zijn met mijn cup
Heb ik ergens gezegd dat ik er ontevreden mee ben?
Ik wil heus geen grotere tieten, ik vind het prima zo alleen bij sommige zomertruitjes vind ik het mooier als je een beetje een decollete hebt. Anders vind ik het wat kaal. Zeker niet lelijk maar met zo’n spleet wel mooier.
Ik weet niet hoe vaak ik dit nog uit moet leggen maar wees gerust, ik ben echt blij emt me zelf haha.

En dan over dat ik zeg dat ik 19 ben en op de middelbare school zit is ook niet helemaal waar.
Ik ben inderdaad 19 en ik vertel inderdaad over de middelbare school maar dan wel over een jaar geleden en langer geleden (als je goed kijkt is de rest van de zin in verleden tijd, misschien niet helemaal duidelijk maar ik bedoelde dus toen ik nog op de middelbare school zat.)

En ik snap dat sommige mensen een decollete inderdaad hoerig vinden en sommige jongens kijken dan inderdaad wel eens in je truitje en ook vind ik dat niet prettig. Maar er is een verschil tussen je tieten uit je truitje laten hangen en een mooi stylvol decollete. En ik wil dus bij sommige zomertruitjes voor die laatste gaan. Het is dus niet da tik inde winter met diepe blote truitjes loop.
En als je dat dan nog hoerig vind of ordinair dan kan ik da tniet helpen, ik draag nou eenmaal wa tik mooi vind en niet omdat een ander het mooi vind, ja toch?=)

En verder: heel erg bedankt voor de tips want daar heb ik wel wat aan!

B kleine C is echt niet klein ofzo. (niet dat je dat zegt) maar ik denk dat je makkelijk met push-up bh’s het zo kan creëren, als opvulling er al bij zit. Ik vind het ook nogal nep lijken anders. Zegmaar als je altijd push-up draagt en je moet opeens in een bikini of een jongen ziet je naakt lijkt het allemaal opeens een stuk kleiner :F

Ja maar jongens moeten je nemen zoals je bent toch?
en bikini’s hebben ook push ups als je dat graag zou willen.
Maar ik draag gewoon waar ik die dag zin in heb en ik ben tevreden met wat ik heb dan heb ik de ene dag maar een voller decollete dan de volgende dag.
Maakt mij niks uit, en me vriend ook niet@_@

lekker boeiend haha:P

that’s what we call: push-up

en ik ben bytheway freaking jaloers op jou maat, ik moet het met een bescheiden A doen :woman_facepalming:

jonge jij mag blij zijn met je B
ik heb nog niet eens A :S

egt vet erg en ben 14 jaar
dus je hoeft niet te zeuren met je maat B
hoe oud ben je>?

@Corneliske
waar staat er dat ze niet blij is met een B?
ze zoekt gewoon een goede push-up bh :grinning:

ja weet ik wel maar tog:S
zei is er al niet egt blij meee:S
moet je mijne zien dan:P
haha maar alles komt nog tog??
whahah:P

ik hoop het voor ons beide.

-
ik heb er vandaag 1 van de h&m aan… die zorgt bij mij juist wel voor push up…

@ corneliske ik denkd at je ff mijn berichten moet lezen want dan zou je niet zulke berichten plaatsen:S

ik denk dat je bij de hunkemuller moetkijken. daar heb je de meeste kans.

ik heb nog niet eens a. ik denk dat ik aa heb. :cry:

ik heb 'tzelfde “probleem” als jou. heb dezelfde cup ook en draag ook net als jij push up bh’s van de H&M. bij mij werken ze wel gewoon hoor xD
weet niet waar je anders een nog betere push up bh kan kopen (die goedkoop is).