BH Probleem.

Heey,
Ik heb zelf niet echt grote tieten. Cup b, bij sommige dingen net een C.
Maar ik ben jaloers op sommige decolletés
Voorbeeldje:
http://files.hm.com/media…MM725_0460_046R_68973.jpg

Nou weet ik dat bij mij op de middelbare school een paar meiden die ook niet zulke grote tieten hadden, wel zoiets altijd voor elkaar kregen.

Dus ik denk dat ik andere soort bh’s nodig heb haha.
Normaal heb ik Push ups van de H&M ofzo.

Weet iemand niet al te dure bh’s die wel zulke decolletés kunnen maken

bh’s bij de Hema (?)

Ik vind dat decollete een beetje, opzichtig. hoerig En ik weet niet hoe oud je bent, maar push up ben ik ook niet zo’n fan van. Mijn mening
Je kunt bij de Hunkemöller kijken enzo, in allerlei lingeriezaken.

Tjah, daarvoor zijn push-up bh’s toch voor? Anders misschien beugelbh’s of voorgevormde?? Je moet maar ff kijken.

Bij de hunkemollersite hebben ze nu 20% korting op ALLES!
Dus misschien zit daar iets bij? Anders bij de hema of h&m??

Ik ben echt jaloers op jouw cup!
Ik heb zelf net A =/

Maarja, ik weet niet hoeveel je er aan uit wilt geven, bij de Hunkermöller zijn ze tussen de 12 en 20 euro, die zijn ook wel goed =]

Ik ben 19.
En ik vind niet dat ik te kleine tieten heb
ik vind het alleen bij sommige truitjes mooier.
Plus dat ik niet heb gevraagd om of iemand het hoeerig vind of of dat ik tips nodig heb omdat ik blijkbaar volgens sommige mensen onzeker ben.

Ik vraag wel om bh tips dus als iemand die heeft zijn die heel erg welkom:D

Bh’s van de hema vind ik ook niet er fijn, die rekken een beetje snel uit. Dan is het hele effect weg.

EDIT: ik denk dat niet iedereen me helemaal begrijpt. Ik ben dus opzoek naar een push up bh die niet te duur is, maar wel een wat mooier decollete dan de bh’s van de hema, H&M en de honkemoller (sorry ik kan geen puntjes doen)

Haha ja ik ook ook net A…

Iig thanks voor alle tips.
Ik denk dat ik toch eentje van victoriassecret moet bestellen.
Als ik tenminste eentje van betere kwaliteit wil.
Als iemand toch nog eentje van betere kwaliteit wil (ik ben dus echt opzoek naar een spleet zeg maar haha, gene opzichte tieten die uit me truitje hangen, gewoon eentje die mijn tieten wat dichter bij elkaar brengt haha,omg ik voel me echt een nerd nu)

Haha, ik had je dus ook niet begrepen :stuck_out_tongue:, misschien iets duidelijker in het startbericht zetten?

Hier wat sites (gewoon gegooglet…)

3suisses
Womensecret (een V-bra)
Bij Angelique Lingerie (Water-oil bra)
Bodyfashion Born (push up & balconettes)

Misschien ziet hier iets bij wat je kan gebruiken?
xx

Tjah, ik denk dan toch dat je wel voor de victoria secrets moet gaan…

Ik heb zelf beha’s van Victoria’s Secret, die zijn echt geweldig :slightly_smiling_face: heb er toen rond de 30 euro voor betaald per stuk, hangt er een beetje vanaf hoe de koersen staan.

Koop te kleine bh’s :’) [ grapje, naja… bij een meisje was het wel zo, maar het lijkt me pijnelijk XD )

Of, smeer vaseline bij je decolleté. [ doen sommige meiden wel op tv, ooit gezien, valt de decolleté beter ofzo. ]

Ik zou gewoon eens verschillende modellen en merken passen.

victoria’s secret, die zitten echt super bij mij, en denk ook wel dat je het gewenste effect krijgt

Ja ik heb zelf ook A! Alleen ik heb een grote A

Een decolleté kan harstikke stylish zijn hoor! Zolang het maar met de juiste accesoires en kleding wordt gecombineerd. En je moet het natuurlijk niet overdrijven.

Maar on-topic: een push-up BH moet voor zo’n effect zorgen. Victoria’s Secret is héél goed (helaas een beetje prijzig). Hunkemöller en H&M werken ook wel bij mij.

Good luck! xoxo

De bh’s van After eden dubbele push up 29,95 bv bij livera ik vind ze super en ik heb een spleet hahahaha

uhm beetje tegenstrijdig,
eerst zeg je dat je op de middelbare school zit en later dat je 19 bent:P hihhi

Dat kan wel.

ik heb geen push up nodig heb cup E en wees alsjeblieft blij met wat je hebt… mijne mogen er miss mooi i zien maar om een bh te vinden in mijn maak 70 E en die nog goed zit ook dan mag ik echt 2 dagen door de stad trekken( en hij moet dan goed zitten mooi zijn en niet te duur) en ik krijg ook vaak last van me rug…