Bh probleem

Heyhoi,

Eindelijk heb ik iets gevonden voor mijn gala. Het is een zwarte jumpsuit geworden met een kanten achterkant en een beetje decolleté. Door deze kanten achterkant zie je wel mijn bh vrij duidelijk en ik vind dat dit volledig het effect van het kant wegneemt.

Nu zou een plak-bh hiervoor een oplossing zijn, probleem is echter dat ik met mijn 75A wel een beetje push-up nodig heb om ook echt een beetje decolleté-effect te krijgen. Nu zag ik ook van die bandjes die de achterkant van je bh als het ware naar onder trekken, maar het kant loopt echt tot mijn middel dus dan zou je het alsnog zien.

Ik ben een beetje radeloos, dus andere alternatieven zijn meer dan welkom! :slightly_smiling_face:

Probeer een huidskleurige bh, als ik die van mij aantrek onder kanten topjes zie je hem vrijwel niet zitten :slightly_smiling_face:

Helemaal niet aan gedacht! Wat stom :’) Ik denk dat dit dan inderdaad de beste oplossing is. Dank je wel!

http://www.juztoday.com/deal/2124/img/2.jpg

Ik weet niet tot hoe laag het kanten deel is, maar misschien is dit een oplossing.
Deze bandjes verkopen ze bij de hunkemöller, of, veel goedkoper, bij de flying tiger.

Oh sorry, lees nu pas dat je die bandjes al gezien had :wink:

Mocht je de huidskleurige BH nou nog wel zien zitten: ik heb een keer een plakBH bij de Primark gekocht en daar zat vulling in aan de onderkant, voor een push up effect dus. Verder weet ik dat ze bij de Action fijne plakBH’s verkopen, en wanneer je die op de juiste manier op je borsten plakt (zover mogelijk naar onderen en naar de ‘buitenkant’ van je borsten) dan kun je ook een push-up effect creëren. Succes!

Dit dus…Die van Action ziijn echt super push up, omdat je ze op je borsten plakt en met een haakje in het midden vast moet klikken. Je moet je borsten dus naar elkaar toe brengen en hierdoor pushed het mega! Ze zijn 3 euro ong dus het is het proberen waard?