Bh probleem

Hey meiden, ik heb een probleem wat betreft het vinden van goeie bh’s. Bij mij is het vooral zo dat het middelste stukje tussen de cups (‘center gore’) altijd te breed is. Weten jullie toevallig een bepaald merk of soort bh waarbij deze smaller is? Dus dat de cups dichter bij elkaar zitten.

X.

Ik weet dat primark veel bh’s heeft met een model waarbij die cups altijd zo dicht bij elkaar zitten. Verder geen idee…

Okee dankje :slightly_smiling_face: Kzal daar nog een keer gaan kijken, ik heb daarnaast ook nog best een lastige maat

Weet iemand nog waar ik zo iets kan vinden?

Ik zou dan meer naar de italiaanse merken zoeken, die cups zitten vaak wat dichter bij elkaar

Misschien is een balconette BH iets voor je? Deze cups zorgen ervoor dat ze wat meer naar ‘binnen/elkaar toe’ worden ‘geduwd’
succes!

ik zou naar een speciaal zaak gaan en dan bedoel ik niet hunkemoller ofzo. de verkopers bij hunkemoller zijn namelijk ook echt alleen verkopers, ze hebben meestal net zoveel verstand van beha’s als jijzelf. :stuck_out_tongue:

Haha ja dat heb ik gemerkt:P
Ik ben al naar een speciaalzaak geweest, in mijn maat hadden ze maar een paar bh’s en die waren vreselijk, van die puntige dingen. Verder hadden ze ook niet ene met het stukje tussen de cups minder dan een cm helaas…

Weten jullie misschien nog een goeie grote speciaalzaak? (Liefste in het zuiden van het land)