BH onder witte kleding

Oja?

http://www.glamour.com/fashion/blogs/slaves-to-fashion/2010/08/30/0830black-bra-white-shirt_fa.jpg

rood onder wit wil wel, maar rood onder wit doorschijnend zou ik wel even uitproberen…

Naja het schijnt niet zo door als op die foto :stuck_out_tongue:

Ik heb bijv. een gewoon wit hemdje (wat doorschijnt) en dan een witte blouse eroverheen. Maar dat schijnt nog steeds door… de bh dan… mijn buik enzo niet.

Ja een rode bh onder een wit truitje/topje werkt echt wel :slightly_smiling_face:.
& verder vind ik een zwarte bh onder een wit truitje eigenlijk niet storend.

Rood schijnt niet door?! Rood is juist de meest ordinaire kleur die je kan kiezen bij wit. Huidskleurig zie je totááál niet!

Een rode bh die zie je niet onder wit :stuck_out_tongue: en anders zwart.

Hoe komt iedereen toch bij zwart? Zwart schijnt enorm door

Huidskleurig is de enige waar je echt zeker van kan zijn hoor
Ik heb ook een lichtroze jurkje van de h&m van een heel dun stofje en daar moet ik een huidskleurige bh + onderbroekje onder aan en daar zie je niks van, alle andere kleuren schijnen heel erg door.

Rood zie je absoluut niet zwart wel

ik zweer bij huidskleurige bh’s ! ze zijn ZO handig en passen overal onder. Je ziet het niet en het lijkt niet net alsof je niets aan hebt hoor :wink:

echt hoor; zwart schijnt gigantisch door; maar rood blijkbaar? haha, had ik niet verwacht en anders dus huidskleurig.

Lichtgrijs kan ook! Heb een hele mooie van de hm, helaas vorige collectie, nude/lichtgrijs. Rood ook prima. En verder draag ik er ook vaak zwart onder, net als op die foto, maar dan natuurlijk expres!

Huidskleurig schijnt sowieso niet door, dat doe ik zelf altijd en het werkt heel goed. En volgens mijn moeder werkt rood inderdaad ook heel goed, dat heeft ze zelf altijd aan onder wit en dan zie je haar bh niet =)

Rood werkt echt! Je moet wel echt rood-rood hebben : )

Rood idd! of gewoon een wit topje eronder ofzo

Ja rood :slightly_smiling_face: maar volgens mij weet je dat nu wel :stuck_out_tongue:

gewoon een goed aansluitende huidskleurige, maar sowieso niet wit!

ik doe altijd lichtroze onder wit want dat valt ook minder op dan wit zelf. Huidskleurig vind ik echt lelijk dan maar wit dat het doorschijnt :stuck_out_tongue:

mijn tante heeft altijd een rode bh aaan onder wit en je ziet er niks van!

Rood :wink:

zwarte bh onder wit kan echt niet.
Komop dat is echt een bekend iets.

Rood had ik nooit verwacht, moet ik echt uittesten haha.
Ik zou dan zelf voor huidskleurig gaan.