BH onder witte kleding

Hee allemaal!

Ik heb veel van die Conscious Collection van de H&M besteld… wellicht weten jullie dat sommige dingen daarvan echt heel erg doorschijnen.

Een witte BH werkt niet, dat heb ik al geprobeerd. Nu las ik op het internet iets over huidskleurige en rode BH’s die niet zouden doorschijnen. Hebben jullie hier ervaring mee of werkt hier iemand toevallig in een lingerie winkel?

(Ik heb de komende 3 weken geen tijd om zelf naar de stad te gaan voor advies, dus wilde een BH via internet bestellen. Zou jammer zijn als ik mijn nieuwe kleding pas over 3 weken aan kon.)

Nou als m,n moeder iets wits aantrekt trekt ze altijd een huidskleurige bh aan en dat si gewoon goed

Blijkbaar is het inderdaad zo dat een roodkleurige BH niet doorschijnt onder een witte blouse. Mijn moeder had me dat een keer laten zien.

^ omg dat moet ik echt uitproberen echt raar

dat van die huidskleurige bh kan misschien werken, maar is het dan niet net alsof je geen bh aanhebt?

Ik heb bij de hunkemöller gewoon een ‘huidskleurige’ BH gehaald, ik denk dat die ook wel op de site staan.
Volgens mij heb ik deze:
http://www.hunkemoller.nl…-shirt-bh-cup-a-e-31.html

ZWART! zwart onder wit kan prima!

Idd, rood onder wit schijnt te helpen. Nog nooit geprobeerd maargoed…als het werkt is het een uitkomst want ik vind zo’n huidskleurige bh alles behalve sexy:P

Huidskleurig schijnt bij mij altijd veel minder door dan een witte bh :slightly_smiling_face:

als iets echt doorschijnt zou ik gewoon een hemdje eronder dragen. maar een rode schijnt idd te werken, huidskleur helpt ook wel hoor!(:

werkt een rode bh onder een wit doorschijnend shirtje echt :stuck_out_tongue:?
lijkt me zo onlogisch :’)

^Ja, het klinkt niet logisch hè? Maar het is wel zo :’)

Huidskleur werkt natuurlijk sowieso. En rood schijnt ook te werken ja.
Maar voor de zekerheid zou ik gewoon voor een simpele huidskleurige gaan, altijd handig.

Huidskleurige bh werkt ja! Ik doe daarover zelfs nog een wit hempje, dan schijnt het helemaal niet meer door.

Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe dat komt ^^

Huidskleur en rood werkt! (:

Rood werkt!

Rood indeed

Stel je vraag aan F.U.K.BNN

Rood werkt niet bij mij :stuck_out_tongue:
Huidskleurig wel.