bh of niet

Halleeuw,
Ik ben 13 en heb al een beetje borsten.
En nu durf ik niet echt meer strakke t-shirtjes aan omdat mijn tepels te zien tijn O.O
en meestal heb ik dan een strak hem ofzo aan…
(werkt niet echt meer)
Dus tijd voor bh–>??
Met vulling of zonder?
En waar zijn leuke en goede bh’s?

Ik ga na het 2e en al mijn vriendinnen hebben nog platjes laat ik het zo zeggen.
En ik schaam me dood als me moeder zegt, misschien moeten we toch wat zoeken :blush:
Misschieen stel ik me nu aan en denken jullie wat een watje, maar meestal schaam ik me nergens voor maar, hiervoor wel dus ;’(

Je kan je borsten bij de Livera of Hunkemoller laten opmeten. En ik vind het nogal kinderachtig van je dat je je schaamt voor een BH.

waarom is een bh erg?
bij ons wil iedereen juist zo snel mogelijk bh’s dragen, vanaf groep 7 ofzo.
maar de 2e is heel normaal hoor!
juist volwassen en het past bij je leeftijd.
en wat hierboven staat.

Je kan gewoon naar de Hunkemoller gaan en daar meten ze je dan helemaal op en zo, en word je geholpen met wat voor bh’s je nodig hebt.

Verder:
Ga eens bij jezelf na, waar schaam je je eigenlijk voor?
Om een bh te kopen? Elk meisje moet er eens aan geloven
Om er een met je moeder te kopen? So What?! en anders, ga met een vriendin! Het maakt toch niet uit of ze nog ‘plat’ is of niet? Het gaat om jouw!

Meesste dingen van mij zijn al gezegd, niet gezien!

ik vond het juist leuk, ik wilde zo snel mogelijk een beha.
ik zou wel een met vulling nemen, want zonder heb ik teminste nog doorschijn van tepels.

Ja, ik zou idd voorgevormde cups nemen.

Toen ik naar de 2e ging droeg ik er al een jaar 1, dus je hoeft je nergens voor te schamen. In groep 8 waren er zelfs nog meisjes die nu nog steeds niets hebben die toen een bh droegen.
En vrijwel alle vrouwen (ongeveer 16+) gaan naar de Livera of Hunkemöller.
Dus ga gewoon met je moeder de stad in, ga langs bij een van die winkels en als het eventueel nog niet lukt kan je het aan iemand vragen die er werkt.

Als je het nodig hebt, wat is er dan om voor te schamen? Persoonlijk zou ik me eerder schamen als iemand mijn tepels door mijn shirtje heen kon zien. Maar, ik zou niet met vulling nemen? Maar wel met voorgevormde cups, daar zit namelijk nogal een verschil in :stuck_out_tongue: TIP. Er is uitverkoop bij de hunkemöller

als je bang bent dat de andere meisjes uit je klas je gaan uitlachen, dan zijn ze gewoon kinderachtig en jaloers… uiteindelijk moeten ze er zelf ook aan, de een nou eenmaal iets eerder dan de ander.

dus gewoon met je moeder een beha gaan uitzoeken!

Ik vond het juist spannend. Mijn eerste bh’tje.
Ik was de eerste (of 2e) in de klas.
Zat in groep 7.
Het is toch juist leuk!!

hema

thanx,
Voel me nu al beter en weet zeker dat ik me negers voor hoef te schamen,
Omdat ik op dat gebied nog niet zoveel verstand van heb x’D. wat is het verschil tussen voorgevordmde cups en met vulling :blush:
(:
xxx Echt bedankt,
ik denk dat ik het ook wel leuk zal gaan vinden als ik er een ga kopen, en vanavond ga k na de stad dus zal gaan kijken !

of zit er geen verschil tussen o.O xd

Voorgevormde cups zijn gewoon wat dikker dan normaal stof en voorgevormd dus xD
Met vulling zit er extra stof in de bh waardoor je borsten groter lijken.

Klopt. Maar ik zou eerst voorgevormde doen.

ik ben zelf van die leeftijd dus ik spreek uit ervaring.

• leuke bh’s bij de ;
    – hema
    – livera
    – hunkenmöller.
  • ik zou een bh nemen als jij je *zoals je het zelf zegt* niet fijn voelt
    als je een strak t-shirt aantrekt zonder bh. En jij hebt nog geluk,
    jij hebt een moeder die er zelf over begint.

Het is ook nog maar een kind :stuck_out_tongue: (Ik probeer niet volwassen over te komen)

Maar goed ik vond het juist geweldig toen ik om mijn eerste BH ging :stuck_out_tongue:

Het is maar ondergoed hoor de normaalste zaak van de wereld :wink:

^ik vond dat ook geweldig, ghehe.

Draag gewoon een BH,
nergens hoef je voor te schamen.
Want je vriendinnen zullen je heus niet uitlachen.
@ (Anders krijg je hangborsten!!)
Maar bij de Hema zijn hele leuke,
van goede kwaliteit ook.