bh maat?

is 65aa de kleinste bh maat of is er nog een kleinere? zo ja, welke?

Bedoel je dan qua omvang het kleinst of qua cup? Denk dat de omvang wel kleiner kan maar de cup niet.

Volgens mij is dat inderdaad de kleinste die je bij de meeste zaken kunt halen. Misschien zijn er bij speciaalzaken nog kleinere, maar dat lijkt me overbodig.

ik denk dat dat de kleinste is, ik weet het niet zeker,zie dit dus maar als een upje!

ik denk ook dat dit de kleinste is.

maar waarom wil je dit eigenlijk weten?

volgens internet is er ook een aaa

Heeel soms vind je 60AA, maar dan moet je ook gewoon smal zijn. Als je omvang 75 is, maar je past 75AA nog niet, dan heb je gewoon geen BH nodig denk ik.

Omdat ze misschien zelf een kleinere maat dan 65AA heeft?
Dat is trouwens wel heeeeeeel klein… Dan heb je nog niet eens een BH nodig.

ja, ik dacht ook van dan heb je toch niks nodig

Volgens mij heeft Boobs & Bloomers wel cup 60AA maar dat weet ik niet precies.

Als je omvang kleiner is dan 65, denk ik dat je niet moet denken over een zaak met kleinere BH’s maar dat je moet denken of je wel een BH nodig hebt überhaupt.

als je kleiner hebt dan 65aa zou ik gewoon zo’n topje kopen.

Als je 65AA hebt, zou ik geen BH kopen. Er is in principe niets wat ondersteuning nodig heeft. Zoek je ondersteuning of wil je dat het groter lijkt? Als je ondersteuning zoekt, dan heb je dat echt niet nodig.

Als je het toch wilt, ga dan eens langs in een speciaalzaak (dus niet je typische H&M, etc.). Daar kunnen ze je verder helpen. Vraag anders aan een medewerkster of ze ze kleiner hebben of eventueel kunnen bestellen. Vaak kan dat wel, maar hangen ze standaard niet in de winkel omdat het weinig voorkomt.

Idd. Dan valt er toch nog niets te ondersteunen…

kleiner als 65aa zijn kindermaten volgens mij… dus ik denk gewoon topjes… kan je bij de hema wel halen

nóg kleiner dan AA? Waarom wil je dan een bh als ik vragen mag…?

Misschien zodat het lijkt alsof ze iets heeft, ze is nog maar 12 dus ja.

Als je die maat hebt heb je geen bh nodig :’)

Wat heb je dan, een erwt?
meschien een heel klein ‘bobbeltje’
Meer ook niet, ik heb trouwens nooit zo’n maat gehad.
als je ‘niks’ praktisch niks hebt, waarom ga je dan een beha kopen.