bh maat

we hebben net gemeten,
haar onderwijdte is 76 en haar bovenwijdte 86.
maar ze heeft nu dus een met onderwijdte 75 en die zit te los. ;s

Je kunt toch een andere kopen en hem thuis passen, en daarna terug brengen?

Meet de maten op en vul het hier in dan weet je de maat! http://www.wehkamp.nl/Win…ZoShop.aspx?CC=C01&SC=BHW

goed plan. ;p

Ja er kwam idd 75aa uit maar anders moet je die haakjes op zijn strakst doen ofzo!?

70 of 75 geeft de omtrek (onderwijdte) aan.
dus dan moet ze denk 70aa.

ze heeft hem op het strakst eb hij kan nog wel 2 centimeter strakker, heel raar.

Maar dan kan je toch hem aan de achterkant strakker doen?
Ik heb ook die van die Hema en ik heb ook 75AA.

idd :’)

Hebben ze bij de Hema ook 65AA?

70A moet ze dan.
Zie:

http://i51.tinypic.com/2vwckrk.jpg

Ze kan ook bij de H&M even kijken, daar zijn leuke bh’s die niet erg duur zijn.
En ze kunnen ook nog eens gepast worden.

Ik denk ook dat ze dan die 70A moet hebben zoals Phaedra al gezegt heeft en laten zien. Mijn zusje had ook is een 75aa gekoch en dat bleek ook te wijd te zijn. En nu heeft ze een 70A gekocht en die past dan weer wel…

Het begint bij 75AA, maar misschien hebben ze ook speciale. (of een andere winkel wel)

de cupmaten kunnen van elk merk of winkel verschillen, of ze zeggen bijvoorbeeld dat het een maat groter is dan het eigenlijk is ----> jij vindt dat leuk ----> jij koopt er meer bh’s. er is sowieso geen standaard waaraan bhmaten aan moeten voldoen, merken kunnen het als het ware zelf bedenken. dus de beste manier is gewoon naar de winkel gaan en passen

als je zus een omtrekmaat kleiner neemt, zal ze een cupmaat groter moeten nemen snap je.

bv: Ik nam een 80D en toen zei de hunkemoller verkoopster, misschien kan de omtrek wel kleiner dus kreeg ik een 75E
dus
je zus nam een 75AA en zal dus een 70A moeten nemen.
(je kan trouwens beter een cupmaat te groot hebben dan te klein)

ik heb ook bh’s van de hema. ik zou gewoon 70aa en 70a kopen en dan degene die niet past terugbrengen. zelfs bij de hema verschilt het per bh… soms heb ik 70a soms 75a

Sorry. Ik bedoelde het niet zo gemeen en het was ook niet mijn bedoeling dat dat zo overkwam n.n

Bij de hema verschilt het idd per bh, ik heb er zelf 2 van de hema, allebei 80B, en de een is duidelijk wijder dan de ander.

nee, ze hebben wel 65 aa geloof ik.