bh maat

hai!
mijn zusje is 12, en ze heeft dus een paar weken geleden een bh gekocht, 75 aa.
maar nu blijkt dus dat hij eigelijk veel te wijd is. nu wil ze een 70 aa kopen, maar dat klopt toch niet?
want ik dacht dat als je een onderwijdte maat naar beneden ging, je een cup omhoog moet en ze dus 70 a moet hebben.
klopt dat of heb ik het nou helemaal verkeerd?
xx

nee niet altijd… Laat haar gewoon in de winkel passen? en dan kan ze zelf zeggen of hij fijn zit of niet. :slightly_smiling_face:

Zit de onderwijdte te wijd, of gewoon de cup? Want dat denk ik eerder.

Neem der mee naar de hunkemoller en laat haar opmeten

ze koopt bij de hema, daar kun je niet passen.
ze heeft niet veel zin om een dure bh te kopen bij bijvoorbeeld de hunkemoller, en mijn ouders kunnen het ook niet echt betalen op dit moment.

Je kunt je altijd nog laten opmeten in de winkel en niets kopen, ondanks het grof is.

nee, de onderwijdte zit de wijd, de cup zit wel goed.
hij zou echt nog wel 2 of 3 centimeter strakker kunnen, en de cup is goed.

De Hema, oh, die kinderbh’s?
Waarom heb je überhaupt een bh nodig met AA? Echt fucking zinloos -___-’’

er is toch wel een soort vuistregel die bijna altijd van toepassing is ofzo? (:

Dan moet ze 70AA denk ik

ja klopt dat is ook wel zo, maar ze heeft een klas overgeslagen, en ze zit nu in de 2e en ze voelt zich anders nogal een buitenbeentje.

oké, als het zo ‘fucking zinloos’ is, waarom bestaan er dan bh’s met maat AA?

Je kan haar naar hunkermoller nemen en daar gewoon laten passen en dan terug hangen…? En daarna naar de HEMA gaan om er een te kopen. =) Of ga bij H&M daar is het ook vrij goedkoop.

Jeetje fuckxfailure, ik kan me echt aan jou ergeren. In het topic ‘meiden van girlscene worden steeds arroganter (oid)’ zit je te zeggen, van ja dat vind ik ook niet kunnen, terwijl jij vet vaak zélf iedereen zit aftezeiken, denk ook niet dat ik de enige ben die er zo over denkt…

maar weet niemand het dus?

laat haar haar onderwijdte opmeten
& over haar borsten heen opmeten
en kijk dan op bv. livera site bij advies & dan maatwijzer
vul de gegevens in & voila
de maat komt eruit gerold! :slightly_smiling_face:

oh sorry heb niet eens op je vraag gereageert :B, wat ik zou doen is, of haar idd naar de hunkemoller brengen en het oplaten meten, of je kan als je een meetlint thuis hebt, op internet dan zoeken wat ong. haar cupmaat is.

zoek het anders even op op internet ofzo,
daar is toch vast wel info over te vinden
ik zou t zelf ook niet weten, want ik pas altijd gewoon in de winkels,
sorry.
veel succes iig.

je kan zelf ook even proberen op te meten, en dan bij hema.nl te kijken hoe die maten zijn zeg maar.

en op internet kan je die maten ook invoeren zeg maar en dan staat er de beste cupmaat bij

Zoals hierboven is gezegd kan ze dan misschien ook beter even bij de H&M kijken waar je wel kan passen. Als ze bij de HEMA nog een keer een verkeerde koopt is ze evenveel kwijt als bij de H&M want die zijn daar inderdaad ook helemaal niet duur. :wink:

(En je hebt er hartstikke leuke! Die mij helaas te klein zijn :frowning_face: )