BH maat

heyy meiden,

even een vraagje
ik ben 13 en ik heb cup 75a (ik praat hier trouwens over met een jongen, is dat raar??)
is dit normaal of wel een beetje groot voor mijn leeftijd?

+ hoe groot zijn je borsten met cup 75a? wil het liefst niet met mn moeder of in winkel opmeten, en zelf gaat ook erg moeilijk, dus ik wil het liefst gewoon zo weten :slightly_smiling_face: iemand?

Wtf. Hoe moeten wij dat nou ‘zo’ weten ? Die volg ik even niet…

je weet wel je maat maar je weet niet hoe groot je borsten zijn?

Ja, dit dus…

Eh nou ja dat is wel normaal voor je leeftijd maar niet groot, 75A is best een kleine cupmaat, sorry. :")

Maar je bent nog 13, komt allemaal waarschijnlijk nog wel!

Ik heb verschillende bh’s gepast en 75A paste, maar weet dus niet hoe groot mn borsten zijn in cm’s…
Maybe dat er een schema ofzo is per cup hoeveel cm het is?

Ah zo! Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Zou dan toch gewoon zelf meten als je het echt wil weten.

Centimeters vind ik niet echt belangrijk, ik bedoel ik heb zelf 75C en ik draag het omdat het precies past, want 75B bijvoorbeeld is weer te klein. Als 75A gewoon goed past, is het goed. :slightly_smiling_face:

Waarom wil je je centimeters eigenlijk weten als je je cupmaat al weet?

ben er gewoon benieuwd naar haha (sorry als t raar klinkt ofzoo) x @heart

Er is niet echt een andere keus dan opmeten.

Ah oke! Dan is er inderdaad geen ander keus dan opmeten.

Meten=weten! En zolang je niet gemeten hebt, kan je eigenlijk je cupmaat ook niet weten. Er is ook niet echt een reden van cupmaat weer naar de cm te gaan, want die cm worden voor de rest niet gebruikt, het is juist andersom.
Wil je echt niet meten en vind je 75A het best zitten, moet je dat gewoon zo laten/accepteren, als je het op de gok neemt kan je er ook niks over vragen :stuck_out_tongue:

WAJOOOWW mijn tieten zijn gewoon 1 cm gegroeid!, daar komt weer een streepje bij op mijn tietmeetlat… oke sorry haha ik vind het niet echt belangrijk om dat te weten ><
Btw je borsten veranderen ook steeds ivm hormonen

:hammer:

hoe kan je niet weten hoe groot je borsten zijn en wel de goede maat nemen?
of wil je weten hoe groot jouw borsten zijn en hoe je dat moet meten? Want dat kun je gewoon zien toch. Ja. Eh.

En of het raar is of je daarover praat met een jongen. Tja. Daar hou ik m’n mening maar even voor me.

Maar wat vinden jullie van de grootte dan? Is 75a voor een 13-jarige normaal? :flushed:
En wat voor maat hadden jullie dan op die leeftijd? :slightly_smiling_face:

Ga anders een keer alleen naar zo`n winkel, hunkemuller ofzo. Laat het daar gewoon opmeten. Geloof me, dat is heel normaal om te doen

Volgens mij is dat gewoon normaal hoor. Zo groot zijn ze nog niet, maar je bent 13 dus het zal waarschijnlijk nog wel groeien! En het verschilt ook vaak qua winkel/merk hoe de bh’s vallen.

Ik had 70AA/70A en ja jouw maat is redelijk normaal.
Dat je daarover met een jongen van 13 praat vind ik dan weer niet normaal.

Hartstikke normaal, nog veel kans dat ze groeien, en zo niet, er zijn zat volwassen vrouwen met die maat. Accept the way you are, je ziet het vanzelf.