bh-loos of alternatief?

Hay,
Ik heb laatst een super leuk topje gekocht, met een lage rug. Nu is het probleem dat een bh eronder niet echt staat, dus draag ik hem zonder. Je ziet niets, geen puntjes (uitstekende tepels) ofzo, maar op een of andere manier voel ik me minder zeker als ik geen bh draag. Nu heb ik gehoord dat er zelfklevende cups bestaan.

Nu mijn vraag; wat is jullie ervaring ermee en welke zijn de beste?

Het lijkt me heel zweterig.

Van die zelfklevende BH’s ja. Ik heb er eentje en het zit best wel goed hoor :slight_smile: Lekker handig als je zo een topjes/jurkjes wil aandoen etc

Ik had die van de primark maar die plakken echt totaaaaal niet bij mij

misschien een bh met doorzichtige achterkant :slightly_smiling_face: ?

Zelfklevende bh of misschien een leuke bandeau top wat er onder past?

Een leuke bandeau is inderdaad handig! :wink:

Ik heb daar een soort bandjes voor die je aan je bh sluiting maakt, over je buik kruist en dan laag op je rug vastmaakt. Deze , maar je hebt ze ook bij de hunkemoller geloof ik .
Op het plaatje lijken ze niet zo’n groot verschil te maken, maar ik heb shirtjes tot echt aan m’n onderrug en zelfs daarbij komen ze nog laag genoeg.
Niet ideaal, maar wel een stuk beter dan plakbh’s of een zichtbare band.

Als het topje/jurkje niet doorschijnt zou ik gewoon zonder gaan. :slightly_smiling_face:

Ik heb er een blog overgeschreven een poos geleden … misschien dat even bekijken als je wilt

waar heb je die vandaan? :’)

Het is een shirtje met van die bandjes kriskras dus een bandeau vind ik niet leuk persoonlijk, maar bedankt voor die tip

ik ga nog eens verder kijken, zal de blog even lezen en misschien kijken naar die bh die over de buik vast kan, is ook een optie

Ik kan echt niet zonder BH :’) dan ziet het er gelijk raar uit ofzo

Ik zou gewoon zonder beha gaan.

Deze heb ik binnen 5 dagen van ebay besteld. http://www.ebay.com/itm/400709580781?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=670255221374&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Zitten je bandjes een stuk lager. Ideaal.