BH-hempje en eigen kleding catalogus

Heee!!
Ik wou gewoon eventjes mijn idee kwijt…
Ik was al heel lang opzoek naar een soort van Bh-hempje of bustier…
Maar nou heb ik 2 BH’s over die ik bijna booit draag dus ik d8… daar ga ik zelf één van maken!! (met men naaitalent… niet.) maargoed. dat ga ik dus proberen. En daarnaast, wou ik van alle kleren die ik heb voor in de zomer, fotos maken, in een setje of apart. En daarmee men kast beplakken. Dan hoef je niet telkens tussen je kleren te zoeken wat je aan wil maar kan je gewoon die plaatjes kijken!

Opzich vond ik het beide wel leuk idee. Moet het alleen nog doen. Maar ik wou dit dus ff kwijt. Wat vinden jullie?

Als ik het klaar heb plaats ik foto’s!!

Die tweede had ik ook in gedachten (zodat ik niet teveel miskopen heb), de eerste levert denk ik geen mooi resultaat op. Ik zou er maar eentje kopen (New Yorker, Cool cat etc.?)

uhm… wat wil je eigenlijk voor reactie?
iig leuk idee, heb het ook wel eens gedaan bh’s vernaaien en kledingsets op de kast plakken kan een handig idee wezen om snel te kunnen kiezen, al is bij mij dat keuzemoment nooit zo lang(lees nog geen minuut)
succes iig en als het jou helpt dan moet je het zeker doen!

Ik probeer gewoon:P

Alst niet lukt is jammer, haha
Want ik gooi ze toch anders weg… maarja verveling slaat beetje toe:P

Volgens mij als ik fotos van alles zou maken zou het nog langer duren. Dan zou ik elke foto gaan bekijken ( en dat zijn dan veeeel foto’s) endan een paar setjes uitkiezen en die alsnog gaan passen denk ik. Want ik kan vandaag me heel lekker in een topje voelen en morgen heel ongemakkelijk.

hahaha Ik snap je 1e idee niet helemaal…
Maar je 2e idee wel. als dat bij jou werkt Leuk!
Bij mij niet. xD Ik wil altijd wat anders aan…
Jaaa dan kom je vaak te laat op school><
:stuck_out_tongue:

Dat is toen een tijdje echt helemaal in geweest.
Zo’n topje met vulling en ondersteuning daar zegmaar, volgensmij heb ik er zelfs nog 1 van liggen.

Volgensmij zag ik laatst zoiets in die wehkamp gids ofzo. o_O

succes met het eerste, denk dat het opzich niet zo moeilijk is.
over het tweede: je krijgt altijd weer nieuwe dingen erbij en ik denk dat je combinaties snel veranderen (bij mij in ieder geval).
en het is geen wou maar wilde.