bh gezocht en schaamte

Bij de Hunkemöller
Of deze sport bij de Hunkemöller
Of deze bij de HEMA

Bij je h&m :grin: daar heb je nog best wel schattige ;3

ik ben 12 ik heb 2 super mooie gekocht bij de primarkt ze waren 4 euro maar bij de kassa 1 en ik heb er 1 van de hema van de soort van tiener collectie. ik draag ook 65aa van de primarkt van de hema 75 aa

^ als je 65aa draagt ben je nog plat hoor, xd

@ CurlyGurly: Met 65aa wil je ook gewoon een bh aan hoor.
Ik ben zelf 21 en heb 75a, ook dat is niet veel, maar ik heb toch echt wel een bh nodig.
Maar ik haal ze altijd bij de hema! Daar hebben ze inderdaad een ‘girl’ lijn. Die draag ik ook altijd want bijna alles verkopen ze vanaf b.

@CurlyGurly dan heb jij er duidelijk geen verstand van je bent dus echt niet plat als je 65 aa draagt

^ Wel bijna.

niet echt ik vind dat ik best grote heb voor mijn leeftijd en schaam me er erg voor en het valt bij mij erg op omdat ik niet bepaald stevig ben

Ik kocht ze in het begin bij de hema, daar hebben ze meestal wel kleine maatjes.

Bij Livera hebben ze Boobs & Bloomers. Dat zijn ook bh’s voor kleine maatjes.

Hünkemoller, hema, meeste zijn hier al genoemd. Maar wil je een bh omdat je anders last krijgt van het gewicht van je borsten? Of om ze er wat fermer uit te laten zien?

Nou, vind je 65AA groot dan? Ik vind 65AA best wel klein (sinds er haast geen vet aan hangt)…
OT; volgens mij kun je ze wel bij de Livera halen, daar had ik vroeger mijn Bh’s gehaald.

Nou, dan ben je vast suuuuper jong, als je dat groot vindt voor je leeftijd.

Uitlachen?
Wow, ik zou echt boos geworden zijn!

Kijk eens bij de H&M? :grinning:

bij de V&D heb je ze ook! daar haalde ik ze altijd daar heb je ook van die sporttopjes enzo :wink:

Ik heb ook 65AA of bij de hunkemoller 65A,
Maar ik heb bij de new look best wel fijne gekocht in 65AA

Mij hebben ze ook al uitgelachen, maar ik ga heus niet met 75 A zonder bh rondlopen? :'D
Anyway; bij H&M, Hunkemoller, Hema en van die lingeriewinkeltjes hebben ze vaak kleine maten :grinning:!

ik heb zelf 75a en vind dat sommige van de h&m heel klein vallen want daar hebi k vaak 75b. dus daar zou je een 70a ofzo kunnen proberen! en verder inderdaad de hema.

en diegende die zei dat de meeste bh’s bij B beginnen, dat slaat nergens op. ik vind overal wel mijn maat, 75a. Dat je maat 65A niet kan vinden begrijp ik wel, maar je moet niet zeggen dat alles bij B begint want dat is niet zo.

Ik heb tot mn 18e-19e ook A gehad hoor, en een bh is dan wel zo comfortabel. En je kunt ze overal kopen! In de reguliere zaken dan. Toen ik AA had (tot mn 16e ongeveer?) droeg ik vooral bh’s voor de mooi, zodat ik niet zo plat uitzag, dan koop je gewoon voorgevormde en dat laat ze goed uitkomen.

eh dat is normaal:N… maar ja als je echt helemaal ‘plat’ bent is het een beetje nutteloos, maar als jij je er fijner bij voelt.