bh gezocht en schaamte

Ik was is met mijn mama op zoek naar bh’s we kwamen in een winkel en daar lachte ze mij gewoon uit dat ik een bh zocht heb nu een 65 a.
Is dat zo abnormaal?
En waar kun je zo al bh’s kopen voor 65 a ?

Ze lachten je uit?
Dat is belachelijk. Ga naar een andere winkel. Als het goed is helpen ze je gewoon op een fatsoenlijke manier. 65 A is heel gangbaar.

Dit. En waarschijnlijk hebben ze bij de Hunkemoller wel gewoon bh’s voor 65A.

65 is toch wel heel dun, geen idee of die uberhaupt bestaat, of dat zei de vrouw in de Livera iig. (Mocht iemand een 65D vinden, let me know!)

65 bestaat hoor

Ik haalde die toen bij H&M

Misschien is online kopen wel een optie? :slightly_smiling_face:

Zou ik niet doen. De ene A is de andere niet. Een te grote BH wil je niet. Een te kleine ook niet overigens.

ja maar ik vind geen goede website weet iemand een goede ?
En niet te dure bh’s

ja natuurlijk bestaat dat
je hebt zelfs AA
dat zijn bh’s voor mensen die niets hebben xp

en ik zou ook sport bh’s of topjes moete hebbe

^ Online vind je er heel veel

welke site’s? kan iemand me er een paar geve of winkels

http://www.google.nl/sear…A&q=sport+bh+65+a&spell=1

weet iemand winkels

ik heb een sport top bij livera gekocht van sloggie (in wit en zwart)
harstikke fijn.
ik heb trouwens
70A
maar ik denk dat 65 ook kan

haha ik had eerst ook hetzelfde,
ik vroeg of ze bh’tjes hadden en hun zeiden toen: je hebt er helemaal geen nodig en gingen ze ook lachen:| nou ik ging voor de zekerheid kijken had ik 70B HAHA je had hun koppen eens moeten zien (A)
maar trouwens bij de V&D heb je die wel;) en anders volgens mij ook bij de hema of de h&m;)

Hema, H&M, Hunkemoller… Met een kleine cupmaat heb je niet per se goede beha nodig (qua materiaal en steun), dus die winkels zijn dan goed, beha’s daar zijn vaak ook 10x leuker dan die in duurdere zaken. Ik heb daar t/m cup C gekocht, daarna ging ik naar Bijenkorf/Livera/duurdere lingeriezaken (helaas pindakaas).

Wanneer medewerkers je uitlachen; ga weg uit die zaak, niets kopen daar. Aso’s. Ik zou zelfs een klacht indienen :’) die mensen worden er voor betaald je te helpen man.

Voor een kleine cup is een sportbeha niet een must, dan heb je niet zo veel last ervan.