bh bikini ombouwen?

hee allemaal,
ikhad dus een idee. ik heb nieuw bhs met beugel erin. nou wilde ik ook een bikini daarvan. die zijn er niet. kun je misschien bikinistof over je bh doen? of iemand een winkel met redelyke prijzen voor beugelbikinis maat 28AA? want ik heb niet echt grote. kleine en ja een voller effect heeft een beugelbikini.

iemand tips? of info ofzo?

een nepper effect zul je bedoelen. Je kan toch ook gewoon een trialbikini nemen. Die van de H&M hebben altijd een soort extra laagje van binnen zodat je je tepels er niet doorheen ziet, maar dat is ook een beetje opvulling

ja ik heb al een zoals je bedoelt. maar die zit voor geen ene meter…

Maat 28AA zul je niet vinden… De maten gaan vanaf 65AA, bij hoge uitzondering 60AA :wink:
En er worden toch ook wel gewoon beugelbikini’s verkocht vanaf AA?

Hoe kom je nou weer op 28 :grinning_face_with_smiling_eyes:

die heb je wel hooor ;p … oonee 28 niet. maar hoe dun/smal ben jij dan wel niet/

je hebt ook 32AA en dat is 70AA, dus 28AA zal wel 60AA zijn?
maar je hebt geen beugel nodig met zulke kleine borsten en voor zover ik weer geeft het ook geen voller effect. Je borst komt dan waarschijnlijk nieteens over die beugel heen. Ik denk dat die van H&M met een dun laagje vulling beter staan.

hmm AA is lastig! Je kunt het proberen met bikinistof, maar het is zonde om daar een nieuwe bh voor te gebruiken. misschien een idee om toch een ander model te kopen?