BH bij crop tops?

Ik vroeg mij af wat voor soort BH’s jullie dragen onder crop tops.
Ik heb zelf de bekende crop top van brandy melville (met streepjes bij de rug) maar heb hem zelf nog niet gedragen, omdat ik gewoon niet weet wat ik er hier het beste onder zou kunnen dragen.

Ik zit ook nog te twijfelen om een crochet/knitted crop top te halen, maar daar staat een bh vaak niet mooi onder lijkt mij, aangezien je deze er gewoon onder ziet.

Iemand die tips, ervaringen, etc. heeft oid?

Wat ik vaak doe bij van die crop tops die doorschijnen, is om van die basic topjes over mijn bh te doen waardoor je mijn bh dus niet ziet, maar je nog steeds het effect van de crop tops hebt. Ik heb die van mij gewoon van de H&M volgens mij en ik heb ook een keer een cropped hemdje op ebay gekocht die ik daar ook voor gebruik

Oooo okay, heb je daar misschien toevallig een voorbeeld of linkje van? (:
Ik bedoelde eigenlijk ook meer croptops zoals deze twee:

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=104986963

Dat wordt dan best lastig met bh-bandjes, en aan de achterkant is de croptop ook niet heel lang, waardoor je de achterkant goed kan zien ):

^Zit daar ook niet een soort van padding in? Anders zou ik zeggen plak-bh.

Heb je daar misschien een voorbeeld van? Of heb je er een die je aanraad?

Ik draag er gewoon een normale bh onder, het stoort me niet zo als je een bandje ziet zitten.

Een jaar geleden ongeveer weet ik dat Bershka ze had met een wat steviger stuk bij je borsten. Geen idee of ze zoiets nog verkopen maar je zou er altijd eens langs kunnen gaan. Ik heb hem destijds niet gekocht dus weet ook niet of ie aan te raden is, sorry:’)

Ik denk niet dat het werkt bij deze, maar ik bedoelde zoiets:

Bij de Action hebben ze plak BH’s!