bh beugel prikt

Ik heb bij de Hunkemoller hele leuke bh’s gekocht. Alleen wat jammer is, is dat die beugels te hoog zitten en gaan prikken, kennen meer meiden dit? Ik heb het niet bij van die lagere beugels. Zal ik ze terugbrengen of kan je er ook aan wennen?

Teruggaan en het aan een van de medewerksters vragen, die weten het vaak het beste.

De medewerkers raadden me deze juist aan, ik heb om hulp gevraagd tijdens het passen.

Het bandje langer maken?
Geen idee, anders, ik heb het nog nooit gehad/gehoord.

het bandje inderdaad langer maken, en als hij dan nog steeds niet lekker zit, dan zou ik gewoon terug gaan. want het gaat echt irriteren…

Wat je ook doet; ik zou ze echt niet kopen als ze niet lekker zitten.
Uiteindelijk trek je ze anders toch niet aan.
Anyway; ga eens in een speciale lingeriewinkel kijken en laat je daar informeren
Beter 1 wat duurdere bh dan 2 van de hunkemöller die niet lekker zitten.
x

Dat heb ik ook altijd, vet irritant ! Ik voel altijd eerst zeg maar in de winkel, en even passen … als ze vanaf het begin pijn doen draag ik ze toch niet, en volgens my heb je daar geen speciale bh’s in, alleen zonder beugel, of 1tje die gewoon lager zit qua beugel …

Ik sloop de beugel er altijd uit , gaat heel makkelijker hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je het echt niet lekker vind zitten dan zou ik ze gewoon terugbrengen. En soms is die stof bij de uiteinden te dun waardoor het prikt. Soms kan de beugel ook helemaal door de beha heen komen. Dus ik zou er toch mee terug gaan en vragen of het verholpen kan worden.

eve aankijken wanneer je 't bandje langer maakt zodat die beugel lager komt te zitten. en anders terugbrengen. of je je geld terugkrijgt is een tweede maar ik zal er wel wat van zeggen, en vooral als de bh nog “nieuw” is!

dan is toch echt de pasvorm niet goed voor je, en je gaat er ook echt nooit aan wennen, dus ik zou zeggen terugbrengen als het nog kan

Dan heeft de bh geen nut meer, want hij geeft geen steun zonder beugel? :stuck_out_tongue: