BH bandjes ALTIJD te lang!?

Naast mijn onmogelijke BH maat de ergste irritatiefactor!

Zijn er serieus mensen die hun bh bandjes op de langste stand hebben staan? Dan hangen je tieten toch op je knieën of niet? Ik begrijp echt niet waarom ze die bandjes niet wat korter maken. Ik heb een normale bouw… Gewoon maat 38 qua shirtjes en bh maat 70E, en mijn bandjes zakken op de kortste stand nog steeds af! Van elke bh die ik koop moet ik de bandjes eraf naaien en korter knippen… Toch zonde eigenlijk bij zo’n dure bh…

Ik weet zeker dat heel veel meiden dit probleem herkennen of heb ik dan zo’n onmenselijk kort bovenlichaam?

Bij mij zijn ze ook altijd te lang, maar ik heb geen onmogelijke maat.

Ik heb dat ook bij sommige bh’s, maar ook geen onmogelijke maat. Meestal is de kortste ‘stand’ wel goed :p.

Misschien moet je een bh kopen waarvan je de bandjes kan kruisen? Daar worden ze ook wat korter van! Ik heb er verder geen last van trouwens.

Ja die draag ik in de winter heel vaak! Maar in de zomer met hemdjes staat dat niet zo leuk haha.

ligt aan de bh maar heb ze nooit op 't strakst staan xD

HAHA, sorry ik moest echt lachen om ‘dan hangen je tieten toch je knieën’ :grinning:

Bij mij zakken die bandjes ook altijd naar beneden… erg irritant

Ligt eraan wat voor hempjes je draagt! Onder tanktops zie je de bandjes dan juist niet! :slightly_smiling_face:

Je hebt toch ook BH´s waar je het bandje af kan halen en er gewoon andere opzetten?. Bijvoorbeeld, dan heb je een BH die wit is, maar dan zet je er doorzichtige op voor onder een jurkje ofzo. Dan doe je dat nu ook, alleen wel met kortere bandjes :slightly_smiling_face:

heb ik altijd met die bandjes kwestie van boel op hijsen

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik heb mijn BH bandjes nooit op de kortste of langste stand staan. :'D

Als ik mijn bandjes op de kortste stand zet dan zitten m’n borsten in m’n nek ofzo. Op de langste stand zakken de bandjes wel soms af ja. Ik heb ze meestal gewoon in het midden staan.

dat had ik dus ook altijd in de eerste en tweede, maar nu op de één of andere manier niet.

Ik heb dezelfde maat, maar ik heb er niet echt last van dat de bandjes te lang zijn. Ik koop ze bij de Hunkemöller en daar valt het eigenlijk wel mee.

Jullie zeggen ‘kwestie van ophijsen’. Maar weten jullie wel dat te losse bh bandjes geen goede ondersteuning bieden? Is echt slecht voor je rug (en je krijg hangtietjes)!

Haha idnerdaad xD

@quarterpounder
De horizontale band geeft nog altijd de meeste steun :wink: Die is veel belangrijker dan je bandjes over je schouders.

hmm, zelf weet ik geen oplossing, misschien kun je naar een lingeriezaak te gaan voor advies ?

Ik heb dezelfde maat, vind het al een hele opgave om daarin een bh te vinden ;p. Ik moet de bandjes ook op de straktste stand doen, dan is het meestal wel goed. Maar heb ook wel eens dat ze te lang zijn, alleen glijden ze niet van mijn schouders af, maar meer dat ze dan geen steun geven.

Oplossing heb ik al! Knip de bandjes korter. Maar vroeg me af of ik zo zeldzaam ben haha

hahahah, inderdaad !
Maar ik heb ze ook altijd in het midden, soms zijn ze wel tegroot maar dan zet ik ze gewoon wat strakker. Dan zijn ze weer testrak, dus zet ik ze wat losser. En dan uiteindelijk zitten ze goed.