BH als bikini aan?

Hee,

Ik zit best wel met een groot probleem, ik ga maandag ochtend (vroeg) weg met mijn ouders op vakantie. Ik dacht dat ik nog wel een bikini thuis had te liggen, maar nee hoor. Hij is ineens van de aardbodem verdwenen…
Ik zit dus met een dilemma, kan ik een bh aan doen tijdens het zwemmen? Of is dat geen goed idee?
Ik heb nooit een echt bikini broekje aan, altijd zn zwart voetbal broekje over een normale onderbroek heen dus ik zit niet met het probleem dat een onderbroek doorschijnt.
(in de omgeving waar ik woon hebben ze morgen geen koopzondag en ik heb zelf geen rijbewijs om ergens anders heen te rijden voor een bikini, ook willen mijn ouders me niet brengen)

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

xxx een wanhopig meisje :frowning_face:

Ligt eraan hoe die beha eruit ziet. Waar ga je op vakantie? Kun je daar geen bikini kopen?

Een BH is natuurlijk wel gemaakt van een totaal andere stof. Ik weet niet hoe dit dan zal uitpakken?

Kun je niet gewoon een bikini lenen van je zus of een vriendin?

We gaan naar centerparcs, het is inderdaad misschien een optie om daar een bikini te kopen. Maar ze zijn daar altijd zo ontzettend duur :sob:. Thanks voor de tip girl! Had er zelf nog niet eens over na gedacht hahah. Ik heb wel een leuke beha die er uitziet als een bikini maar wel een echte beha is, zou je dit gewoon aan kunnen doen in het zwembad?

Als het er voor een bikini mee door gaan kan het opzich wel. Alleen zou ik niet weten hoe dit zich gaan vormen in het zwembad.

Thanks girls!!

Zuigt dat niet enorm veel water op? Ook heb je de kans dat je eruit wordt gezet als het teveel op een bh lijkt.

Waarom willen je ouders je niet brengen? Je hebt toch een bikini nodig als je op vakantie gaat?

hangt ook van de stof af. ik heb een bh die ook sprekend op een bikini lijkt, die is gewoon prima haha. ik zou er trouwens gewoon eentje snel kopen. zo gedaan toch? of daar nog een halen.

Ik denk dat je hem daarna wel weg kan gooien, misschien door het chloor maar ik denk ook dat de vulling helemaal verpest gaat zijn na het opdrogen. En inderdaad dat het verboden is ondergoed te dragen in een zwembad.

-

Ik zou gewoon nog even een bikini kopen morgen :wink:

Haha thanks voor de tips! Ik heb besloten om morgen toch maar snel een nieuwe te gaan kopen.

ik heb t wel eens gedaan, wel met een zwarte bh dus ik vind dat het wel kan als hij gewoon neutraal is.