Bh 70C

Waar te koop?
(En nee geen HEMA of Hunkemoller of V&D of zo want daar hebben ze dat niet. Of het is altijd uitverkocht als ik ga kijken dat kan ook.)

takko :wink:

Zeeman? Klinkt raar, maar ze hebben er best leuk ondergoed!

Hunkemoller verkoopt wel 70C. Kan zijn dat het af en toe uitverkocht is maar zal echt niet altijd zo zijn, als je het niet kan vinden gewoon even een verkoopster vragen.
Livera zal het ook verkopen en anders moet je naar ‘echte’ lingeriewinkels gaan.

Dat wordt echt wel verkocht hoor…
Waarschijnlijk ben je steeds gewoon te laat XD
Vraag eens wanneer het weer wordt aangevuld en/of ze wat apart willen houden… Want dat is echt niet zo’n hele gekke maat o.O

ja hunkemoller… em livera is troep h&m heb ik ze nie kunne vinde…

Ook al gekeken :frowning_face: En ik weet het want daar koop ik het meestal. Maar dan koop ik 75 C en dat zit niet ideaal.

Meestal wel bij de livera, even goed kijken.
Ik heb 70D, dat is nog lastiger haha.
Maar 70C hebben ze ook wel bij de H&M

Wanneer komen de nieuwe collecties bij lingeriewinkels? Gewoon het zelfde als bij andere textiel zaken?

C&A

Ik heb ook 70D wat een klote maat:P
dr hangt er altijd maar 1tje bij van elke BH dus moet altijd net optijd zijn:P

Eh ik vind dat echt niet moeilijk te vinden? Ik haal ze altijd bij Hunkemoller. Als je altijd bij dezelfde Hunkemoller gaat moet je eens naar een andere gaan, dat had ik eerst ook, bij die waar ik altijd ging hadden ze bijna nooit die “aparte” maten, maar in een andere stad bleken ze er heel veel te hebben. En je kunt ook je telefoonnummer doorgeven, dan bellen ze je zodra ze nieuwe binnenkrijgen en dan leggen ze er wat apart.

ik heb 70D/70E, dat is nog irritanter.XD
Hunkemuller en V&D.
Met een beetje zoeken kan ik dan vaak wel iets vinden dat past. :stuck_out_tongue:

C&A daar haalt een vriendin van mij ook wel eens een bh in die maat

Oh dat is echt handig! (Ik kijk inderdaad altijd in de zelfde) Bedankt!

Ik zie eigenlijk alleen maar 70C, en niet mijn maat (70D/70E)
Maar je kan ook een ‘sprokkel maat’ kopen, dus ik heb normaal 70D, dan koop je de de omtrek groter en de cup kleiner (of groter), dan heb je dezelfde maat ongeveer, moet je maar eens aan een verkoopster bij Livera of Hunkemoller vragen die weten dat wel, ik weet niet hoe dat precies zit.

70C heb ik ook, en die verkopen ze inderdaad gewoon bij de hunkemoller, je kunt ze overigens ook online bij ze bestellen. Bij de hema hebben ze geen 70C, waarom weet ik niet.

HUH

wat een rare vraag dit?

kortom ; elke kledingzaak…

oke bijna elke kledingzaak dan.

Niet bij: H&M, HEMA, Zeeman, De Hunkemoller in mijn stad, De lingeriezaak in mijn stad.

Kortom: Ik dacht dat het een hele speciale maat was, omdat ik ook niemand ken die hem heeft. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Gelukkig :slightly_smiling_face: