bff's?

Hallo allemaal

K ben een meisje van 14 die 2 bffs heeft
We zitten alle drie in de zelfde.klas ren zit voor me wn een naast me nou wanneer bv bff 1 er niet is gaat bff 2 roddellen over haar en allemaap erge dingen zeggen wanneer bff 2 er niet is begint bff 1 over haar te roddelen en wanneer ik er niet ben roddelen ze allebei over mij jullie denken vast laat die idooten gewoon maar als ik hun laat ben k voor de rest van me leven alleen met de andere leerlingen hebben wij geen goeie band dus we kunnen niet naar hun gaan hebben jullie tips boor wat ik kan doen?? K wil wel tenminst een bff hebben de ander komt sws wel maar nu k thuis ben en hun samen op school beginnen ze mij uit te schelden en groepen te maken met dat ik gek ben kijk als ik nou mocht kiezen tusswn een van die 2 dan zou k voor bff 1,gaan want de andere die komt sws wel naar ons toe hebben jullie tips alsjebeliefd moet snel vriendinnen worden want anders wordt het erger

Bff 1 is lief een aardig maar wnr er een van ons weg is is ze een duivel

Bff 2 is lief alleen weet niet wie ze moet kieze bij een ruzie en zodat zy nu niet alleen blijft kiest ze voor haar want im ben er niet alsjebeliefd miet snel iets hebben anders ben ik gewoon egt de klos

Ps k kan geen vriendinnen worden met de andere meiden want die hebben een beetje higdclass dus vinden my niks snappen jullie

Ik ben een meisje dat liever geen ruzie wil en niet zo snel aan iemand kan vertellwn hoe eeg ze zijn k blijf gwn eustig niks doenn alsjebeliefdd tipss vamdaag nogg

Maakt toch niet uit? Laat ze lekker roddelen.

Dit, en het topic staat in het verkeerde bord

Iedereen roddelt over elkaar, alle vriendinnen doen dat. Ik moet zeggen dat ik er soms ook wel een beetje gek van word, maar op dat soort momenten geef ik dat gewoon subtiel aan. Laatst bijvoorbeeld zaten twee vriendinnen van me nog de hele tijd door te gaan over de schoenen van een andere vriendin die ze zo lelijk vonden. Ik heb toen gewoon “Ach, als zij dat leuk vindt” gezegd en dan houdt het meestal snel op.
Als ze echt gemene dingen zeggen, dan zou ik je vriendinnen gewoon vriendelijk verzoeken om daarmee op te houden.