bff vind mijn vriendje niet aardig, vriendje doet rare dingen.

hey allemaal,
ik heb bijna 2 maanden een vriendje (we zijn allebij 13 jaar)
mijn vriendin vind mijn vriendje (k) niet aardig, volgens haar stinkt k, en is hij gemeen tegen haar en tegen zijn vriend als ik erbij ben. ook volgt k allemaal rare mensen op instagram (vieze dingen)
maar ik vind hem echt super leuk, en ik houd van hem.
what can i do??? :bored:

Niet zo veel,
wel moet je even tegen m zeggen dat hij niet gemeen moet doen tegen je vriendin want dat is niet nodig en gewoon kut.

Op zich snap ik wel dat je vriendin hem niet aardig vind als hij gemeen tegen haar doet, denk je dat zelf ook niet? Van de andere dingen die ze zegt hoef je je niet zo veel aan te trekken. Het is jouw vriendje, niet die van haar.

Gemeen doen kan ook stoerdoenerij zijn om indruk te maken op jou. Jullie zijn nog jong, de kans is groot dat hij wat onzeker is. Ik zou wel tegen hem zeggen dat je dat niet op prijs stelt. Maar jij hebt een relatie met hem, niet je vriendin. Als jij hem leuk vindt is dat belangrijker dan haar mening.

En ‘vieze dingen’ op instagram, ik denk dat dat seksaccounts zijn? Lijkt me voor een jongen van 13 ook niet heel raar, hij zit ook gewoon in de puberteit. Ik denk dat iedere jongen van die leeftijd wel eens op dat soort accounts kijkt.