'BFF?' Talk To You Never...

Ja, ik weet het, mijn vader zei het ook al tegen me. Maar het is moeilijk. Ik ken A. ook van een andere kant. Deze kant heb ik nog nooit gezien… Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan waardoor zei begon met roddelen. Als ik het zou weten, ben ik de beroertste niet om daarvoor mijn excuses aan te bieden. Maar ze weet het gewoon zelf niet. Ik denk dat ze moest van dat meisje…

Ja, maar geen beste vriendin maar goede vriendin.

… ze heeft nieuwe vrienden gevonden op excursie toen ik niet meeging.
Maar fuck her, ik laat niemand over me heen lopen en al helemaal mn vrienden niet…

Gelukkig heb ik wel een BESTE vriendin who will always love me (:

ja, dat is ook moeilijk omdat je juist weet dat ze anders is. heb je het al een keer tegen haar gezegd dat je haar zo veranderd vindt de laatste tijd?
want meer dan dat kun je niet doen. je kunt haar niet dwingen, al zou je dat misschien liever wel doen…

Misschien eigendunk, A en ik zijn nogal populair. Iedereen kent ons als de twee beste vriendinnen. Ik loop zelfverzekerd door school, maar met iedereen een praatje maar van binnen voel ik me kut. Er zijn al heel wat mensen naar haar toegekomen die zeggen dat ze de laatste tijd anders is. Maar die negeert ze, scheld ze verrot: ‘‘Alsof jij zo geweldig bent met je kutkop…’’ en tjaa, ik heb het nog niet gedaan. Wel heb ik gezegd dat het de laatste tijd wat minder tussen ons is en of dat misschien kon komen door het nieuwe meisje.

misschien is het een idee om haar op te bellen of langs te gaan (nog beter) en haar de waarheid te vertellen? hoe jij erover denkt, dat je je klote voelt, dat je haar mist etc. kijk en ze zal het niet leuk vinden en ze zal je misschien uitschelden dat weet ik niet, maar je weet niet of zij het wel zo in de gaten heeft, dat ze jou zo’n pijn daarmee doet en dat je haar nu nodig hebt.

ik heb dat ook gedaan bij die ene beste vriendin, en ze werd er helemaal stil van en zei dat ze dat zo niet zag. uiteindelijk zijn we nu gewoon vriendinnen, maar geen beste vriendinnen meer ofzo.

Toen ik aangaf met haar te praten voor school, liep ze weg. En ik kreeg later te horen dat het dan gemeen van me was om haar te ‘pakken’ als ze alleen was. Dat ik haar onderuit wou halen enzo.
Ik kan misschien bij haar langs gaan. Ik was van plan morgen met haar te gaan praten, maar misschien heeft het meer impact als ik naar haar toe kom…

Ja, langsgaan lijkt me het beste. en val haar niet aan ofzo met allemaal beschuldigingen, want dan kun je geen serieus en normaal gesprek voeren. dan krijg je alleen maar een ergere ruzie. leg gewoon uit hoe dat jij het vindt gaan en dat je er niet bent om ruzie te maken. maar dat je je gewoon zwaar klote voelt. en als ze zegt van ja je pakt me nu als ik alleen ben blabla. Het is toch ook iets tussen jullie tweeën. dat moeten jullie samen oplossen, niet met anderen erbij. :slightly_smiling_face: ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen.

Ik had een beste vriendin vanaf groep 6, we deden alles samen. Maar mijn ouders vonden dat ze me zodanig beiinvloedde, dat ik een heel ander persoon werd, zelf zag ik dat natuurlijk niet in, en ik dacht dat mn ouders maar een end weg konden kletsen.
Maar we hadden best vaak ruzie, maar het kwam altijd weer goed.
In die ruzies haaldde ze mijn moeder er altijd bij, want ze was een dikke kanker stuiterbal (mijn moeder was best een stevige vrouw en is kei veel afgevallen) en een dikke olifant, en ik was een hoertje…
ik schoot zo door het lint dat ze mijn moeder zo noemde dat ik een blackout kreeg en alles in mn kamer rond gooide.
Uiteindelijk liet ik het rusten en kwam het toch weer goed, iedereen wist dat we altijd samen waren enz.
Maar in de 3e werd alles anders, er kwam een nieuw meisje op school en mn “beste” vriendin liet me alleen nog maar links liggen, opzich niet erg want mijn nu beste vriendinnetje kwam toen bij ons in de klas, en daar kon ik goed mee opschieten.
maar al snel kregen mijn ex beste vriendinnetje en ik weer ruzie, gelukkig betrok ze er niemand bij dus was het 1 op 1.
Ze heeft mn leven compleet veranderd, en heeft er ook mede voor gezorgt dat mijn ouders me een lange tijd niet hebben vertrouwt.
Gelukkig ga ik nu niet meer zo met der om.
Maar altijd als ik een jongen leuk vond, vond zij hem ook opeens leuk en ze kreeg het altijd voor elkaar om die jongen voor zich te winnen.
ik vond het nooit erg, ik vond wel weer een ander dacht ik toen.
maar nu weet ik dat ze het steeds exspress jhad gedaan.
nu heb ik weer ruzie met haar, maar ik bemoei me er niet meer mee.
ik laat het lekker aan mn neus voorbij gaan.
Onze ruzies gingen trouwns voornamelijk over jongens.
echt nutteloos dus!
maargoed, gelukkig kunnen ik en mijn beste vriendin het nu goed met elkaar vinden en gelukkig kunnen WIJ het wel normaal met elkaar uitpraten.

ik hoop dat jullie iets van mn verhaal snappen haha!
LIEFS!
En succes met je moeder natuurlijk!
Remember, alles komt goed:)

ja 1 keer
toen vond ze een populair kutje belangrijker dan ons en wilde ze niet bij ons in de brugklas, maar toen dumpte dat kutje dr en toen was ze zo weer terug bij ons (: en nu is ze nog steeds mijn bestie

Ja heb ik ook nog maar net gehad…
We waren al 7 jaar BFF’s tot zij bevriend raakte met een model!
Zij vindt natuurlijk dat model beter dan mij, en heeft mij als BFF gedumpt voor dat model! Ik vind dit echt belachelijk! Ze kent dat model niet eens heel goed en ze is er nu beste vriendinnen mee! Nadat wij 7 jaar ALLES samen gedaan hebben en ALLES van elkaar wisten!
Mijn ex-BFF is ook van karakter helemaal veranderd. We zijn wel nog gewoon vriendinnen (omdat we nog altijd gemeenschappelijke vrienden hebben), maar het is natuurlijk heel anders als vroeger…
En zeker als ze volgend jaar van school veranderd, zal ik haar bijna niet meer zien.

ja in groep, 6 ofzo dat is echt lang geleden,
maar dat was gewoon jaloezie ofzo?
weetniet.

x.

Ik ga morgen naar haar toe!!!:slight_smile: Thanks voor jullie tips en alles!

eh en dat boeit jou niks of zo? o_O

Ik wel, hoor.
In de tweede ging ik om met zo’ n meisje en toen we allebei de volgende schooljaar naar een andere klas gingen “kende” ze me niet meer /care.
we waren echt BF for life enzo je weet wel, maar eigenlijk klopte daar geen kont van want we praatten nooit echt over onze persoonlijke leven en zo
t was een lief meisje maar verder niet zo heel interessant ofzo ^^ .

en nog een geval maar ik heb geen zin om dat te typen

Ik mag BFF’s niet.
Ze steken je altijd keihard in je rug. <_<
Of ze plakken altijd aan je, alsof je een siamese tweeling bent.
Niks voor mij. :rage:

wtf is dat dan voor een gare opmerking ?

Ja, door mijn 2 beste vriendinnen.
Ik kreeg een vriendje en volgens hun had ik niet meer genoeg tijd.
Toen kregen we een keer een ruzzie van 1,5 maanden lang.
Toen was het net goed en weer gezellig enzo, toen wou ik niet mee naar de kermis. En toen begonnen ze over dat ik alles liet vallen voor mijn vriendje terwijl ik die avond gewoon thuis op de bank zat.
Ik vind het wel jammer dat het zo gegaan is, maar het is niet anders.

Ik geloof niet in BFF’s.

[b]Vandaag met d’r gepraat. Ze gaf geen antwoorden op mijn vragen of praatte er over heen. Ik heb haar gezegd dat ik er voor wou vechten, maar dat het niet van een kant kan komen. Ze leek behoorlijk teleurgesteld. Hopelijk ziet ze in dat ze verkeer bezig is…

XXX[/b]

Dat ´populairdere meisje laat der wel een keertje stikken en dan komt ze naar jou toe geloof me maar .

Geez wat ongelooflijk klote ! Ik heb wel zo’n vriendin met wie ik en 'n goede vriendin steeds ruzie mee hebben, maar dat is vaak zó weer over weetjewel.
Heel veel sterkte met je moeder en je broertje ! * Knuv *