'BFF?' Talk To You Never...

[b]Heeee,
Onlangs ben ik op een kutwijze gedumpt door een vriendin.
Het ging al een poosje wat minder tussen ons, mijn moeder is erg ziek, en we praten minder. Tenminste, zij, ik wou wel.
Niks ergs, totdat ik laatst op school kwam, allemaal roddels; ik zou overdrijven met mijn moeder, ik zou dik zijn enz. Erge ruzie gehad, ze wou nooit me vriendin meer zijn ze haatte me en ik heb onze wederzijdse vrienden allemaal tegen me. Maar even los daarvan…

Ben jij ook gedumpt door je ‘BFF’, en hoe kwam dat?

XXX[/b]

In groep 8 wel maar dat was mijn eigen schuld. Ik had aan een vriendin vertelt dat mijn beste vriendin ongesteld was geworden. En toen heeft zij dat weer doorvertelt aan mijn beste vriendin. En toen hadden we ruzie omdat ik iets had doorgelult en toen heeft ze me laten zitten. Nu zijn we wel weer dinnetjes hoor. En wel dat het contact verwaterde maar dat komt meestal na paar keer afspreken weer goed (:

Nee,mijn beste vriendin is mijn nicht:)
en je kan door familie niet worden gedumpt xD
maar sterkte met je moeder ^^
wat heeft ze als ik vragen mag?

Zielig van haar dat ze je laat stikken op het moment dat jhe haar erg nodig hebt.

Wat een bitch.
Moet je proberen boven te staan want zij is zwak bezig en dat ben jij niet.

Ik vind dat altijd raar. Ik heb geen ‘BFF’ want zoals je dus ziet is het nooit forever en ik vind het kansloos om iemand zo te noemen. Heb gewoon verschillende close vriendinnen/vrienden.
En dumpen vind ik ook raar? Als ik een vriendin kwijtraak zijn we uit elkaar gegroeit ofzo.
Nja zal wel aan mij liggen.

-

Je verdient veel betere vriendinnen, 1 die er altijd voor je klaarstaat ook in slechte momenten die jij nu hebt/had met je moeder. Mag ik vragen wat ze heeft/had:$?. Sterkte(K).
Ik ben in groep 7 gedumpt door een vriendin, omdat ik met een persoon omging die ze niet mag. Maar het is gelukkig allang weer goed.

jeez dat klinkt echt als een kutwijf.
anyways nog nooit extreem meegemaakt ofzo.

Ik ken iemand (familie) Die nu al 30 jaar bff is met iemand anders. Ik geloof wel dat je bff kan worden. Wel eerst de goede persoon vinden. Trouwens mijn moeder heeft nu ook al heel lang een hele goede vriendin.

-

[b]Ik ben maybe wat onduidelijk…

We zijn al vanaf de eerste vriendinnen. Het is altijd A& Carmen. Iedereen kent ons, dat heeft z’n voor- en nadelen. Nu dus een nadeel.
We deden alles samen, en soms was er wel eens een klein meningverschil. Daar maakte we beide geen probleem van. We snapte elkaar met oogwenken.
Ze was er altijd voor me, ook toen ik zelf ziek was. Nu is er een nieuw meisje op school, A. A is om het plat te zeggen een hoer, ze heeft een vriendje maar doet het met andere, ze stelen samen, ook van hun ouders enz. Nu wil ik niet zeggen dat ik braaf ben maar dat kan ik niet uitstaan. Heb er verder niks van gezegd, ze was m’n vriendin, en het zal vanzelf wel overgaan.
Niet dus… Ze kwam amper meer naar me toe en kraakte alles van me af (kleren, schoenen) Mijn moeder heeft nu een tijdelijke stoma, haar darmen zijn helemaal kapot door een spoedkeizersnede doordat haar placenta scheurde; meer dan 2 liter bloed verloren. Dit is in februarie gebeurd, ze ligt nu voor een paar maanden in het ziekenhuis, voor een paar (herstel)operaties…
Maar goed, zij schreef mij een mail, en ze scgreef dat ik de laatste tijd wat afwezig was, dat het haar speet als ze me gekwetst had enz. Ik was blij dat ze die mail uit zichzelf schreef. Ik kwam na het weekend op school en hoorde van alle kanten roddels:
Carmen is dik, Carmen is lelijk, Carmen overdrijft over haar moeder, Carmen is verliefd op die leraar en heeft met hem gezoend, Carmen heeft een trio gedaan enz.enz.
De roddels over mij boeide me niks (er is er altijd een lelijker, dikker enz.) Maar die over mijn familie en vrienden deden echt pijn. Ik vroeg haar om uitleg maar ze liep weg. Ik stuurde haar een mail, 8.15 uur voor de school, dan mag jij je verhaal uitleggen. Ze kwam even en zei dat die roddels inderdaad van haar waren, ze liep weg en zei: ik hoef geen vriendinnen meer met jou te zijn.
Een paar mensen pikken dit niet, dat zijn een paar goede vriendinnen van mij. ik heb gevraagd of ze het gewoon konden vergeten maar dat deden ze niet. Ze gingen achter haar lopen tijdens de leswisseling en zeiden dan: Carmen is echt dik, net als die daar enz.enz.
Zij was er van overtuigd dat ik hen had overgehaald, en gaf me vrijdag middag na schooltijd een klap in mn gezicht. Ik heb het niet op me laten zitten en heb haar een krab in haar gezicht verkocht.
We hadden die avond een verjaardag van L. een wederzijdse vriendin. Ik ging met mn vriendinnen logeren en ook naar die party. (idd. die vriendinnen die achter haar aan gingen)
Maar we mochten van L. niet meer komen, in een sms: ‘‘Het maakt me niet uit wie begon, jullie hoeven niet mee te komen. FAMEBITCHES!’’
En ik kreeg op msn allemaal offline berichten: kutwijf, kankerslet enz.enz. van inderdaad wederzijdse vrienden maar ook mensen die ik niet ken.

Ik weet niet wat ze gedaan of gezegd heeft, en al helemaal niet waarom…[/b]

[i]En het ergste is, hoe erg ze me ook haat, hoeveel mensen me niet raar aanstaren op school, hoeveel vrienden aan haar kant staan:
Ik zal toch van d’r blijven houden… Omdat ik weet dat ze onder invloed staat van A, maar iedereen die haar dat verteld, is jaloers… Ach jullie kennen het wel. Het is ook niet mijn bedoeling om zielig te doen, maar het doet nogal veel met me… Sommige roddels zijn dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld. Maar sommige roddels zijn ronduit verzonnen, ik ben nog maagd dus die van een trio slaat nergens op. Maar wie geloofd dat?
Ik weet wel over haar, en iedereen zegt: publiceer dat dan, maar zo ben ik niet. Ik heb altijd gedacht dat ik dat zou doen, maar nu kan ik het niet.

PS. Mijn moeders darmen zijn dus helemaal kapot. Ze heeft vanaf feb. meer dan een maand in het ziekenhuis gelegen, net als mijn broertje. Doordat de placenta scheurde kreeg hij bloed binnen, zijn maagje is ook een aantal keer leeggepompt. Mijn moeder is door die placenta ook veel bloedverloren, en doordat mijn broertje er met een spoedkeizersnede is uitgehaald, zijn mogelijk de darmen gescheurd, gaatjes ingekomen enz. Gevolg: anderhalf liter viezig heid in haar buik, die organen aantastte. Ze ligt nu voor een paar maanden in het ziekenhuis, voor een aantal operaties, misschien dat haar stoma weg mag. Ze is een jonge vrouw, dus het is nogal vernederend. Ook dat ze door haar medicijnen enz. haar verliest.

Bedankt dat jullie er, ondanks dat ik jullie niet ken, toch voor me zijn en helpen [/i]

Wow super veel sterkte! Voor je moeder maar ook natuurlijk voor jou&je familie. Lijkt me echt een moeilijke tijd!
Wat kut voor je, dat iedereen zo stom tegen je doet.
Je moet wel blij zijn dat je nog wat vriendinnen hebt!
En ik vind het ook echt goed van je dat je die roddels niet verteld over haar,
jij bent iig een goeie vriendin dan.

xNogmaals sterkte

[i]Het is een rottijd. Iedereen is gestresst, en ja, dat reageer je dan ook op elkaar af.

Heeft iemand tips, of ervaring, hoe ik weer tot haar kan doordringen? Ik wil echt weer vriendinnen met haar zijn. Niet dat ik hopeloos ben, of een vriendin wil, maar omdat A ook een kant heeft die ik hier niet heb verteld. Ze is gewoon gehersenspoeld door A, het nieuwe meisje.
Die natuurlijk hipper is dan mij, want tjaa, die drinkt (en dan niet met maten zoals wij vroeger deden in een cafeetje, nee, ze is in het weekend steevast dronken) ze rookt (nee, niet het sigaretje wat A. en ik samen rookte na een zware dag, voor ontspanning of gewoon omdat het heerlijk is, nee een joint) en kleren kopen is ouderwets, het is leuker om ze te stelen of ze te kopen van gestolen geld.
Ze is gewoon in de ban van dat meisje, die veel ‘cooler’ moet zijn dan mij…[/i]

Ik ben ook wel een paar keer ‘gedumpt’ hoor. Daarom heb ik nu ook geen Bf’s meer. Noem ze zo niet in iedergeval. Het zijn gewoon hele goede vriendinnen:]

Hoe kan ik dit allemaal aan? Ik weet dat ik iedereen moet negeren morgen, maar het is gewoon rot…

wat een bitch !

heb nooit echt een BFF gehad, [nouja, wanneer is iemand je BFF] wel echt een hele goeie vriendin lisanne. eigenlijk zijn we dat nog steeds ! =D

Nog nooit gedumpt, wel een ex-goede vriendin ‘gedumpt’, gewoon uit elkaar gegroeid, spreken elkaar nu niet meer. maar ik naai der niet zoals ze bij jou doen.

En je moet maar zo denken, mensen die zo ongelofelijk kut tegen je doen, zijn jou niet waard. Misschien moeilijk, maar het is echt zo! sterkte<3

hoihoi,
voor ik ga beginnen met mn verhaal, eerst even dit. ik zat al een tijdje op girlscene maar ik had eigenlijk nooit het gevoel van hee ik meld me aan maar nu las ik dit en ik wil je echt helpen dus ik heb even een account aangemaakt. ^^

het is echt gewoon harstikke stom wat je hebt meegemaakt, die vriendin heeft je gewoon ingeruild voor een ander. je verdient meer meisje, en helemaal nu het zo moeilijk gaat. en ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is wel de waarheid. ik zelf had ook een ‘bff’ of hoe je het wil noemen, en zij heeft me ook ingeruild voor een ander, maar weet je hoe het nu is? ik heb leuke vriendinnen, ik doe leuke dingen, en zij heeft alleen die ene vriendinnen en ja, nu ben ik wel weer goed genoeg. maar ik wil je best mijn verhaal vertellen en ik wil je echt helpen. want je moet haar niet achterna lopen. ik snap dat je haar terugwil - die momenten heb ik soms nu nog wel, dat je het gewoon mist en dat je nog veel om haar geeft - maar dat is nu niet het beste. je moet verder nieuwe mensen leren kennen, nieuwe vriendinnen maken. je mag me anders wel even toevoegen op msn? dat doe ik dan wel via een note ofzo.

heel veel sterkte, en vooral met je mama en broertje nu! ik hoop echt heel erg voor je dat het allemaal goed komt.

liefsss michelle

Bleh. Herkenbaaaar.