Bff problems, helpp ??

-

Als je 20+ bent en je kijkt hierop terug denk je waarschijnlijk waar heb ik me druk om gemaakt.
Maar daar heb je nu niets aan. Ik zou niet blijven vragen en pushen waarom ze niet bij jou meer is. Grote kans dat ze zich dan tegen je op gaat zetten inclusief die groep. Je zou natuurlijk wel bij haar kunnen gaan staan en ook kijken of je vrienden met hun kan worden.

zij staan dan ook weer bij hun eigen klas, en ik wil liever ook gewoon bij die van mij blijven staan

Dan wordt het erg lastig want je kunt moeilijk je vriendin bevelen om bij je te blijven :slightly_smiling_face: ik denk dat je gewoon een x daarbij moet gaan staan en dan zie je wel je kunt altijd terug naar je eigen klas toch?

Ik heb ook een vriendin die allemaal verschillende vriendengroepjes heeft en letterlijk altijd van de ene naar de andere rent. Gelukkig heb ik nog wel andere vriendinnen maar wij zijn het er allemaal over eens dat het soms behoorlijk irritant kan zijn. Als haar vorige vriendinnen haar (en jou) hebben laten vallen dan kan ik het me voorstellen dat ze haar vriendinnen ergens anders zoekt. Jouw probleem is dan een beetje dat jij dat niet hebt maar zoals gezegd denk ik dat je best ook bevriend met hun kan raken. Wij gingen ook wel eens bij de vrienden van mijn vriendin staan - niet altijd, want soms hadden we daar ook geen behoefte aan, maar het was wel leuk om soms met anderen te praten.