Hey mensen, ik had hier nog niet echt een topic over gezien, dus ik dacht ik start hem maar ff.
Een van mijn BFF’s heeft sinds vorige week donderdag een vriendje. Mijn vriendinnen en ik zijn wel echt blij voor haar. Maar wij zijn er om eerlijk te zijn een beetje moe van dat ze letterlijk elke dag met hem afspreekt. Die ene eerder genoemde donderdag hadden ze hun eerste ontmoeting (ze hadden elkaar ontmoet via Twitter), ze werden BF en GF. Maar dan: volgende dag weer afspreken (dus vrijdag), zaterdag weer… Alleen die zondag daarna moest ze naar haar tante dus ging ze niet. Het was trouwens haar idee om dinsdag (dus gister) met de vriendinnen af te spreken. Maandag zou ze ALWEER naar haar vriendje gaan, maar door problemen onderweg ging het niet door, dus had ze dinsdag afgezegd om met haar vriendje te zijn. Mijn vriendinnen en ik vonden dit op zich niet echt kunnen, want wij vinden dat vriendschap boven relaties gaat. Mijn vraag is: hoe kunnen hier wij mee omgaan? Nogmaals, we zijn wel echt blij voor haar!